رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
یکشنبه 1403/07/15 Sunday - 2024 06 October الأحد ، 3 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-07-15 13:50 شماره خبر : 8654 https://diyareaftab.ir/short/4zQ2w 0
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی خبر داد:

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی از کمک ۲۵۰ میلیون تومانی مردم استان مرکزی به مردم جنگ‌زده و بی‌پناه غزه، لبنان و یمن خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ علیرضا شهرجردی در حاشیه اولین جلسه ستاد پشتیبانی از جبهه مقاومت در استان مرکزی گفت: در پی تشدید حملات هوایی رژیم صهیونیستی به غزه و کشورهای یمن و لبنان، جمعیت هلال احمر برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی مردم و خیرین نوع‌دوست، اعلام آمادگی کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی افزود: همزمان با اعلام آمادگی اقشار مختلف مردم جهت کمک به مردم مظلوم غزه و لبنان جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی پایگاه‌های جمع آوری کمک‌های مردمی استان مرکزی در ۱۲ شهرستان و در قالب ۱۷ پایگاه در میعادگاه‌های نماز جمعه استقرار یافت.

وی ادامه داد: با همکاری ۶۴ نفر از پرسنل و داوطلبان جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی و با بهره گیری از ۳۶ دستگاه کارتخوان و ۱۴ صندوق اقدام به جمع آوری کمک‌های نقدی مردم استان کرد.

شهرجردی بیان کرد: مبلغ کل جمع‌آوری شده در این پایگاه‌ها به جز حساب‌های متمرکز جمعیت هلال‌احمر که به صورت سراسری اطلاع رسانی شده است به میزان ۲۵۰ میلیون تومان است.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار