رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/07/14 Saturday - 2024 05 October السبت ، 2 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-07-14 13:13 شماره خبر : 8626 https://diyareaftab.ir/short/VMzLJ 0
نماینده مردم تفرش در مجلس:

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور مردم در نماز جمعه 13 مهرماه نشان داد مردم پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌‌اند و ترسی از شهادت ندارند و حامی جبهه مقاومت هستند.

ولی‌الله بیاتی، در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ در رابطه با حضور گسترده مردم در نماز جمعه تهران و بازتاب بیانات رهبر معظم انقلاب گفت: دیروز یک بار دیگر مردم فهیم ایران اسلامی حمایت خودشان را از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با حضور در نماز جمعه به دنیا اعلام کردند و این حضور نیز حاکی از آن است که مردم نظام و انقلاب را دوست دارند و در اصل حامی جبهه مقاومت هستند.

وی افزود: در شرایطی که دشمن تهدید به بمباران و موشک‌باران می‌کرد ولی با این حال حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی و حضور پرشور مردم، یک پیام روشنی را برای دنیا با این موضوع که ما ترس از کشته شدن نداریم و پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌ایم را به کل جهان مخابره کردند.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: از طرفی نیز دشمنان ما یعنی ایالات متحده آمریکا و رژیم صهیونیستی این موضوع را فهمیدند که مردم ایران هیچ‌گاه از تهدید هراسی ندارند و یک نقطه قوت برای جبهه مقاومت حماس و حزب‌الله و گروه‌های دیگر مقاومت شد و باعث افزایش روحیه نیز برای آنها شد.

بیاتی خاطرنشان کرد: دشمنان نمایش مردم ایران در نماز جمعه را مشاهده کردند و بیاناتی که رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند در خیلی از موارد تکلیف را برای همه روشن کردند در رابطه با این که حمله طوفان‌الاقصی یک حمله مشروع برای فلسطینی‌ها بوده است.

وی عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب حتی به سران کشورهای عربی توصیه کردند که باید حامی مردم فلسطین و لبنان باشند و مواضع جمهوری اسلامی ایران نیز از زبان رهبر معظم انقلاب به گوش جهانیان رسید.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: نکته مهمی که قابل ذکر است در واقع با خوشحالی خیلی از مردم کشورها بعد از موشک‌باران توسط ایران علیه رژیم صهیونیستی و حضور مردم ایران در نماز جمعه این موضوع اثبات می‌شود که چرا مردم دنیا از رژیم کودک‌کش صهیونیستی تنفر دارند، این تنفر نیز با توجه به سوابقی که رژیم سفاک صهیونیستی در کشتار مردم، زنان و کودکان فلسطین، غزه و لبنان داشته است باعث تنفر کل مردم جهان از رژیم صهیونیستی شده است.

بیاتی ادامه داد: آمریکا نیز سرنوشت خود را به سرنوشت اسرئیل گره زده و از رژیم صهیونیستی بدون هیچ دلیلی حمایت می‌کند که مورد لعن و نفرت مردم جهان قرار گرفته است.

وی در رابطه با بازتاب سفر وزیر امور خارجه ایران به لبنان با توجه به تهدیدات رژیم صهیونیستی مبنی بر هدف قرار دادن هواپیماهای جمهوری اسلامی ایران در فرودگاه بیروت افزود: اقدام وزیر امور خارجه نیز یک کار بسیار خوبی بود. این حرکات باعث می‌شود به آمریکا و رژیم صهیونیستی این پیام را مخابره کند که ما هیچ‌گونه ترسی از تحریم و حمله نداریم و اینکه بخواهند حمله‌ای را شکل بدهند. این حرکت وزیر شجاع امور خارجه جمهوری اسلامی قابل تقدیر است که از ایشان نیز تقدیر و تشکر را داریم.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی در پایان تصریح کرد: ایالات متحده آمریکا و رژیم صهیونیستی بعد از تهدید کلامی که انجام دادند مشاهده کردند که دیگر نمی‌توانند با جمهوری اسلامی ایران سرشاخ و درگیر شوند همچنین خود آنها می‌دانستند که اگر کوچکترین حرکتی را انجام دهند رژیم صهیونیستی با موشک مورد اثابت قرار خواهد گرفت و آنها هزینه زیادی را بابت اقدامات خود خواهند پرداخت.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار