رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
یکشنبه 1403/07/15 Sunday - 2024 06 October الأحد ، 3 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-07-15 15:17 شماره خبر : 8657 https://diyareaftab.ir/short/eGm0X 0
استاندار مرکزی بیان کرد:

استاندار استان مرکزی گفت: ۸۵۸ دهیاری در استان مرکزی فعالیت می‌کنند که با عملکردهای عالی ارزیابی وزارت کشور و پروژه‌های عمرانی افتخارآفرینی کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ فرزاد مخلص‌الائمه، صبح امروز، در همایش گرامیداشت روز ملی روستا و عشایر که با حضور دهیاران روستاهای استان مرکزی در اراک برگزار شد، با ادای احترام به شهدا و رزمندگان جبهه مقاومت و همچنین ضمن تبریک روز روستا و عشایر گفت: در طول یک سال روزهای گوناگونی وجود دارند که متناسب با رویداد خاصی نامگذاری شده‌اند.

وی افزود: به بهانه نام‌گذاری روزها در مراسمات مختلف می‌توان از ارزشگزاران آن عرصه تجلیل کرد و فرصتی برای بیان مشکلات و مسائل پیش‌آمده آن رویداد و همچنین ارائه گزارشات کاری در جهت بهتر انجام شدن روند کاری باشد.

استاندار استان مرکزی بیان کرد: در دولت سیزدهم تلاش‌های فراوانی در جهت آبادانی هرچه بیشتر استان مرکزی با یاری مسئولان و مردم انجام شد، به‌ویژه دهیاران روستاها که افسران خدمت‌گزاری بهترین و با صفاترین‌ترین قشر جامعه و استان دهیاران که در جهت آبادانی روستاها تلاش فراوانی انجام دادند.

مخلص‌الائمه اظهار کرد: دهیاران پیگیر، شجاع و جدی در امور کاری خود هستند همانطور که وظیفه مدیران این است بدون وقفه و تعطیلی در خدمت مردم باشند.

وی خاطرنشان کرد: ۸۵۳ دهیاری که در ۸۵۸ روستا فعالیت می‌کنند که دارای عملکرد رتبه عالی در ارزیابی وزارت کشور، رتبه اول در ارزیابی عملکرد سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، رتبه اول در آموزش و توانمندسازی دهیاران، رتبه برتر پروژه‌های افتتاحی، کلنگ‌زنی و میزان هزینه کرد در زمینه عمرانی روستایی، ارتقا درجه ۵۹۲ دهیاری استان، تخصیص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای یک هزار و ۳۷ پروژه در یک سال و نیم گذشته هستند. 

استاندار استان مرکزی تصریح کرد: دهیاران به معادنی که خسارت‌هایی از قبیل تخریب مسیرهای مواصلاتی و بهداشتی به روستا وارد می‌کنند بی‌تفاوت نباشند و گزارش دهند.

مخلص‌الائمه بیان کرد: همه دستگاهای اجرایی موظف با دهیاری‌های استان همکاری‌های لازم را داشته باشند و اگر در کار خود کوتاهی کنند از خائنان در امر نظام هستند.  

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار