رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/07/14 Saturday - 2024 05 October السبت ، 2 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-07-14 11:19 شماره خبر : 8590 https://diyareaftab.ir/short/4a5YE 0
کارشناس مسائل سیاسی:

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه هیمنه رژیم صهیونیستی در عملیات وعده صادق شکسته شد گفت: این عملیات ناکارآمدی گنبد آهنین را به تمام دنیا نشان دهیم.

امیر حسین بیاتی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ در خصوص عملیات غرورآفرین وعده صادق ۲ گفت: از نظر محاسبات نظامی و جنگ ارادها در نگاه جنگ ترکیبی بررسی کنیم عملیات وعده صادق ۱ نشان دهنده اراده قوی جمهوری اسلامی ایران بود و عملیات وعده صادق ۲ نشاندهنده اثبات اراده ایران بود.

وی بیان کرد: هیمنه رژیم صهیونیستی را از این جهت که بعد از حدود ۶۰ سال هیچ کشوری جرئت حمله به رژیم منهوث صهیونیستی را نداشت، زیرا آمریکایی‌ها برای پشتیبانی‌های بیش از اندازه به این رژیم خبیث حمایت‌های خود را به حدی رسانده بودند، لذا جمهوری اسلامی ایران با اقتدار وارد میدان شد و با پرتاب موشک‌های گوناگون سیلی محکمی به رژیم کودک‌کش صهیونیستی زد.

کارشناس مسائل سیاسی عنوان کرد: هیمنه رژیم صهیونیستی در عملیات وعده صادق ۱ شکسته شد و در عملیات وعده صادق ۲ تلاش شد که حداکثر اصابت موشک‌ها برخورد کنند و از راهدارهای توپخانه رژیم صهیونیستی عبور کنند و تا ناکارآمدی گنبد آهنین را به تمام دنیا نشان دهیم.

بیاتی تصریح کرد: به اعتراف افراد مسئول رژیم صهیونیستی بیش از ۹۰ درصد موشک‌ها با گذشت از گنبد آهنین برخورد مستقیم داشته‌اند که خسارات مالی و جانی بالایی را به اراضی اشغالی داشته‌اند، لذا برخورد موشک‌های جمهوری اسلامی ایران به اراضی اشغالی، مراکز مهم نظامی، مقر موساد و ۳ پایگاه هوایی را مورد هدف قرار داد.

وی اظهار کرد: از لحاظ نظامی در مقابله با رژیم صهیونیستی عملیات وعده صادق عملیات بسیار بزرگی بود که همه رسانه‌های دنیا به آن پرداختند، لذا برای جمهوری اسلامی ایران این عملیات‌ مهم یک دستاورد به عمل خواهد آمد.

کارشناس مسائل سیاسی افزود: دشمنان جمهوری اسلامی ایران بدانند هر نوع کنش نظامی علیه جمهوری اسلامی ایران در منطقه موجب برخورد جدی و شدید ایران را در بر خواهد داشت.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار