رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
یکشنبه 1403/07/15 Sunday - 2024 06 October الأحد ، 3 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-07-15 13:39 شماره خبر : 8653 https://diyareaftab.ir/short/Nj1Gw 0
مسئول بسیج هنرمندان استان مرکزی خبر داد:

مسئول بسیج هنرمندان استان مرکزی از برگزاری نهمین دوسالانه هنرهای تجسمی بسیج با عنوان «هنرنگار» خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ علی امیری امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری نهمین دوسالانه هنرهای تجسمی بسیج با عنوان «هنرنگار» خبر داد و گفت: این جشنواره به همت سازمان بسیج هنرمندان هر دو سال یک بار و برای عموم هنرمندان رشته‌های تجسمی برگزار می‌شود.

وی افزود: این رویداد هنری در بخش‌های ویژه و آزاد و در رشته‌های تجسمی نظیر طراحی و نقاشی، گرافیک (پوستر)، تصویرسازی، نگارگری و خوشنویسی (نستعلیق، شکسته نستعلیق، نسخ، ثلث) برگزار می‌شود؛ هنرمندان می‌توانند در هر دو بخش حداکثر پنج اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

مسئول بسیج هنرمندان استان مرکزی تصریح کرد: این جشنواره در دو مرحله استانی و ملی اجرا خواهد شد و تمامی آثار هنرمندان از طریق بسیج هنرمندان استان دریافت و داوری این آثار همراه با تقدیر از برگزیدگان انجام خواهد شد؛ پس از آن نفرات برگزیده اول تا سوم تمامی رشته‌ها به سامانه دبیرخانه مرکزی دوسالانه ارسال می‌شود.

امیری با اشاره به گاه شمار جشنواره گفت: علاقه‌مندان می‌توانند تا ۵ آبان آثار خود را به دبیرخانه استان به شماره ۰۹۳۹۹۱۴۶۶۰۹ در پیام رسان ایتا ارسال کنند؛ انتخاب و داوری آثار استانی ۱۰ آبان خواهد بود؛ همچنین تا ۱۵ آبان آثار منتخب به دبیرخانه مرکزی ارسال و داوری خواهند شد و برگزیدگان در اختتامیه جشنواره که همزمان با هفته بسیج خواهد بود، اعلام و تقدیر خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: جوایز نفیسی برای برگزیدگان در این جشنواره در نظر گرفته شده که امیدواریم از استان مرکزی نیز شاهد درخشش هنرمندانی در این جشنواره باشیم.

 

برگزاری دوسالانه هنرهای تجسمی «هنرنگار» در اراک

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار