رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/07/14 Saturday - 2024 05 October السبت ، 2 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-07-09 03:49 شماره خبر : 8468 https://diyareaftab.ir/short/N3oZZ 0
نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس:

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس در خصوص حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به لبنان و شهادت سید حسن نصرالله گفت: با شهادت سربازان اسلام عزم و همبستگی رزمندگان نسبت به ایستادگی در مقابل دشمن دو چندان خواهد شد.

ولی‌الله بیاتی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ در خصوص حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به لبنان و شهادت سید حسن نصرالله گفت: رژیم صهیونیستی با عملیات طوفان‌الاقصی به شدت ضعیف شد و سیستم داخلی رژیم صهیونیستی از نظر امنیتی، نظامی و روانی بهم ریخت و آسیب دید.

وی بیان کرد: رژیم صهیونیستی با باوری که از نظر امنیت و حراست از سرزمین‌های اشغالی را در ذهن دنیا کرده بود خیل زود به هم ریخت، لذا برای اینکه روپوش کند ناکامی‌های خود را در منطقه دست به اقدامات وحشیانه می‌زند و هزاران هزار انسان غیر نظامی از قبیل زن و کودکان را در غزه به شهادت می‌رساند.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: رژیم خونخوار صهیونیستی فکر می‌کند با شهادت سید مقاومت سید حسن نصرالله و دیگر سربازان اسلام می‌تواند شریان‌های حیاتی اتحاد مسلمین را در منطقه قطع کند، لذا با شهادت سربازان اسلام عزم و همبستگی رزمندگان نسبت به ایستادگی در مقابل دشمن دو چندان خواهد شد.

بیاتی افزود: این اقدامات جنون‌آمیز رژیم صهیونیستی نشان دهنده نابودی اسرائیل جنایتکار است، لذا رژیم صهیونیستی واقف است که پایان عمر خود را سپری می‌کند و برای اینکه رهایی پیدا کند از این جهنمی که خود برای خود ساخته است دست به هر عملیات وحشیانه‌ای خواهد زد.

وی در خصوص کسانی که در طول تاریخ جنایات وحشیانه انجام داده‌اند تصریح کرد: کسانی که در طول تاریخ ظلم و جنایت کرده‌اند به یادها خواهد ماند و حتماً تاریخ آنها را سرزنش خواهد کرد، لذا مثل لکه ننگی در خاطرات می‌ماند.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی باید سیستم‌های امنیتی ما هوشیاری بیشتر را داشته باشند تا چنین اتفاقاتی در جمهوری اسلامی ایران رخ ندهد، لذا رهبر معظم انقلاب مکرراً در بیاناتشان فرمودند مواظب نفوذی‌ها باشید.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار