رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/07/14 Saturday - 2024 05 October السبت ، 2 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-07-14 13:50 شماره خبر : 8633 https://diyareaftab.ir/short/VJO9a 0
سرپرست معاونت اجتماعی دادگستری استان مرکزی خبر داد:

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مرکزی گفت: پارکینگ پشت پاساژ اسلامی به‌عنوان پارکینگ موتورسیکلت در مرکز شهر اراک در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ محسن خیرمند صبح امروز در چهارمین جلسه بررسی و پیگیری اجرای راهکارهای کاهش تصادفات جرحی و فوتی درون شهری اراک گفت: برای اجرایی کردن پروژه‌های زیرساختی استان مخصوصاً زیرگذر فراهان باید همه دستگاه‌ها پای کار باشند، تا همکاری و هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی صورت بگیرد.

وی در خصوص همکاری و هم‌فکری بین شرکت‌های اجرایی بیان کرد: شرکت‌های مخابرات، توزیع برق و شهرداری موظف هستند که تا تاریخ مصوب شده هرچه زودتر در اجرایی شدن این مهم تلاش مضاعف داشته باشند تا در کمترین زمان ممکن برای رفاه حال مردم این پروژه عملیاتی شود.  

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مرکزی عنوان کرد: برای تفکیک سواره و پیاده‌رو برای جلوگیری از تصادفات در خیابان‌های مواصلاتی نرده‌کشی در میدان شهدا، ورودی بازار اراک و خیابان مخابرات در حال بررسی تخصصی می‌باشد، لذا این نرده‌کشی باعث منظم شدن عبور و مرور خودروها و محافظت از جان عابرین پیاده در خیابان‌های پر تردد خواهد شد.

خیرمند افزود: با مصوبه‌ای که در چهارمین جلسه بررسی و پیگیری اجرای راهکارهای کاهش تصادفات انجام شد قرار بر این شد که با پیگیری برای اجرایی شدن عملیات کابل‌کشی خطوط مخابرات و توزیع برق با هماهنگی شهرداری در کمترین زمان به انجام بپذیرد در تاریخ تعیین شده، لذا معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مرکزی سرکشی از پروژه‌ها برای بازدید اجراء عملیات‌های زیر ساختی را به عمل خواهد آورد.

وی تصریح کرد:  بعد از اتمام جلسه تاریخ اتمام پروژه‌های در دست اجرا به ترتیب یادآوری شد، تا شرکت‌های تابع برای برنامه‌ریزی تا پایان تاریخ اجرایی شدن عملیات پروژه مشکلی نداشته باشند.

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مرکزی اظهار کرد: برای جلوگیری از سرقت و ازدحام موتورسیکلت‌ها در سطح شهر مخصوصاً خیابان‌های پر تردد باید پیشنهاد داده شود، لذا با پیشنهادی که شد پارکینگ پشت پاساژ اسلامی را تخصص داده شد برای پارکینگ موتورسیکلت همشهریان در سطح شهر تا از سرقت و ازدحام جلوگیری شود.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار