رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
یکشنبه 1403/07/15 Sunday - 2024 06 October الأحد ، 3 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-07-15 04:15 شماره خبر : 8556 https://diyareaftab.ir/short/N3oD6 0
نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس:

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس گفت: در عملیات طوفان‌الأقصی، وعده صادق۱ و وعده صادق۲ دروغ‌گوی‌های رژیم خونخوار صهیونیستی برای بزرگ جلوه‌دادن قدرت گنبد آهنین نقش برآب شد.

نادرقلی ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ در خصوص عملیات غرورآفرین وعده صادق۲ علیه رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی گفت: جمهوری اسلامی ایران با شلیک موشک‌های مقتدر، بزرگی امت اسلامی را به تمام جهانیان نشان دادند تا همه دنیا بدانند جمهوری اسلامی ایران به وعده خود عمل خواهد کرد.

وی بیان کرد: امت اسلامی و جبهه مقاومت نشان داد حملاتی که رژیم خبیث صهیونیستی انجام می‌دهد بی‌پاسخ نخواهد ماند، لذا قدرتمندان جمهوری اسلامی ایران مخصوصاً مقتدران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تبعیت از فرمان رهبر معظم انقلاب با پرتاب مستقیم موشک‌های مختلف از نقاط گوناگون کشور و اصابت به مکان‌های نظامی در تل‌آویو باعث سربلندی کشور شدند.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران ناتوانی رژیم خونخوار و کودک‌کش صهیونیستی را برای بار دوم در وعده صادق به دنیا نشان داد، آنچنان ضرباتی به دشمن وارد کردند که بالغ بر ۹۰ درصد از موشک‌ها به اهدف نظامی در پایگاه‌های مختلف صهیونیستی اصابت کردند.

ابراهیمی افزود: هیمنه رژیم صهیونیستی درهم کوبیده شد، لذا در عملیات طوفان‌الأقصی، وعده صادق۱ وعده صادق۲ دروغ‌گوی‌های این رژیم خونخوار برای بزرگ جلوه دادن قدرت گنبد آهنین نقش برآب شد و در نابودی به سر خواهد برد.

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران برای صلح در منطقه بسیار کوشا بوده اما با هنجارشکنان در منطقه به جد برخورد شدیدی دارد و اجازه نخواهد داد کسی به خاک و اراضی کشور تعرض کند، لذا بیانیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به هنجارشکنان در منطقه حجت را تمام کرده و هر نوع پاسخ نظامی از طرف مقابل انجام شود را پاسخ کوبنده و نابودگری در پی خواهد داشت.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ما هنوز انتقام حاج قاسم سلیمانی و بسیاری از رهبران را از رژیم منحوس صهیونیستی نگرفته‌ایم اما اگر رژیم صهیونیستی بخواهد بی‌شرمی در منطقه کند حتما با او برخورد جدی‌تری خواهیم کرد.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار