رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/07/14 Saturday - 2024 05 October السبت ، 2 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-07-04 13:48 شماره خبر : 8162 https://diyareaftab.ir/short/NgKnM 0
کارشناس مسائل بین‌الملل:

کارشناس مسائل بین‌الملل گفت: رژیم صهیونیستی از هر اهرم غافلگیر‌کننده و شیطان‌صفتانه استفاده می‌کند و هر نوع اخلاق انسانی و شرافت‌های انسانی را زیر پا گذاشته تا به اهداف منحوس، مادی و شیطانی خود برسد.

علی کنگاوری در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ در رابطه با اقدامات رژیم اشغالگر صهیونیستی با استفاده از جنگ الکترونیکی و انفجار پیجرها گفت: این رفتار نشانگر فصل نوینی از روش‌ها و اقدامات تروریستی است که در دستور کار رژیم صهیونیستی قرا گرفته و به مراتب قدرت تخریبی و هجمه وسیع‌تری دارد.

وی افزود: این اقدامات نمایانگر استفاده وسیعی از جنگ الکترونیکی و جنگ نرم است که به لحاظ ایجاد رعب، وحشت و ترس در آینده و به انفعال کشاندن افکار عمومی در دستور کار رژیم صهیونیستی قرار گرفته تا از این طریق مواضع ضد صهیونیستی را به انفعال و ترس بکشاند.

کارشناس مسائل بین‌الملل بیان کرد: این اقدامات می‌تواند بدین معنا باشد که ارتباط و اطلاعات نوین امروزی فصل گسترده‌ای را در ارتباط با تهدیدات و آسیب‌پذیری‌ها باز کرده و ضمن اینکه ابعاد و درجه دشمنی‌های رژیم کودک کش صهیونیستی نیز  برای جهان اسلام هیچ حد ومرزی را نمی‌شناسد.

کنگاوری خاطرنشان کرد: در این رابطه مسلمانان باید به هوش بوده و هوشیار باشند که این دشمنی تنها در حد محدودی متوجه لبنان و حزب‌الله نیست بلکه این دشمنی در حد وسیعی و به صورت گسترده متوجه جهان اسلام است و در این رابطه اتحاد علیه این رژیم اشغالگر از منابع اساسی پیروزی مسلمانان برای نابودی رژیم صهیونیستی تلقی می‌شود.

وی اظهار کرد: دشمنی رژیم صهیونیستی به‌عنوان دشمن همیشه در کمین است و از هر فرصتی به هر شکلی علیه اسلام و مسلمانان استفاده می‌کند و باید همه مسلمانان به این موضوع آگاه باشند که این استفاده بدون حد و مرز و بدون تبعیت و پیروی از هر نو جنبه اخلاقی، انسانی و شرافتمندانگی است.

کارشناس مسائل بین‌الملل عنوان کرد: رژیم صهیونیستی از هر اهرم غافلگیر کننده و شیطان صفتانه استفاده می‌کند و هر نوع اخلاق انسانی و شرافت‌های انسانی را زیر پا می‌گذارد تا به اهداف منحوس، مادی و شیطانی خود برسد و در این حال نقش، ماهیت و ذات چنین حرکتی از سوی رژیم کودک‌کش صهیونیستی نشان از ضعف و بیچارگی این رژیم دارد به گونه‌ای که حیات و زندگی خود را در اشغالگری و دشمنی جدی و بدون حد و مرز تلقی می‌کند.

کنگاوری ادامه داد: این دشمنی علامتی است که رژیم صهیونیستی به همراه ارباب خود ایالات متحده آمریکا دریافته است که جولانگاه امپریالیسم جهانی که تاکنون به سرکردگی آمریکا در دنیا حاکم بوده است در حال حاضر در منطقه وعرصه بین‌المللی رو به افول گذاشته است و در حال نابودی است.

وی در پایان تصریح کرد:امپریالیسم آمریکایی به تعبیری در حال تبدیل به یک نهاد جهان سومی و ضعیفی در مقایسه با ابعاد خود شده است که مصداق ظاهری چون طبل بلند پایه ولی در باطن هیچ را دارد و این را خود آمریکایی‌ها به خوبی می‌دانند.  

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار