رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
یکشنبه 1403/07/15 Sunday - 2024 06 October الأحد ، 3 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-07-15 12:55 شماره خبر : 8651 https://diyareaftab.ir/short/4ABJ5 0
مدیرعامل باشگاه فرهنگی، ورزشی آلومینیوم اراک:

مدیرعامل باشگاه فرهنگی، ورزشی آلومینیوم اراک با اشاره به اینکه برای احداث چمن ورزشگاه از سیستم آبیاری نوین استفاده شده گفت: زمین چمن باشگاه تا یک الی دو ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ محمد رجاییان، در نشست خبری با اصحاب رسانه استان مرکزی در رابطه با جذب بازیکن خارجی گفت: دو بازیکن انگلیسی و ایرلندی به باشگاه آلومینیوم اراک معرفی شد حتی در یک زمانی سرمربی تیم نیز موافق جذب این بازیکن بود ولی سرمربی تیم با دیدن فیلم‌های بازی این بازیکن موافق جذب این بازیکنان نبودند و به استفاده از بازیکن داخلی اعتقاد دارند و با بازیکنان جوان، بازی‌های لیگ برتر فوتبال را شروع کردیم.  

رجاییان در ادامه عنوان کرد: بعضی از اوقات نفراتی از بازی‌ها و بازیکنان تیم آلومینیوم اراک انتقاد می‌کنند که بیشتر اوقات زمانی که حال تیم خوب است کنار تیم نیستند ولی زمانی که تیم نتیجه نگیرد در شبکه‌های اجتماعی دست به انتقادهای مخرب می‌زنند تا اینکه انتقاد سازنده باشند.  

وی خاطرنشان کرد: امسال گرمای عجیبی در کشور داشتیم ولی زمین چمن آلومینیوم امسال با قراردادی که با شرکت‌های بومی داشتیم چمن ورزشگاه را درست کردیم که در اینجا از سپاه در خاک‌برداری از چمن باشگاه تشکر می‌کنیم.

رجاییان با اشاره به اینکه برای احداث چمن ورزشگاه از سیستم آبیاری نوین استفاده شده گفت: زمین چمن باشگاه تا یک الی دو ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد که مورد تایید سرمربی تیم آلومینیوم اراک نیز قرار گرفته است.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی، ورزشی آلومینیوم اراک در رابطه با استفاده از میثم آقایی بازیکن تیم آلومینیوم اراک اظهار کرد: برخی انتقاد به حضور میثم آقایی دارند وی علاوه بر اینکه اراکی است در زمانی که تیم به لیگ برتر صعود کرد سهم به‌سزایی در صعود تیم داشتند.

رجاییان گفت: منتظر محمد با تنها باشگاهی که وارد مذاکره شد باشگاه آلومینیوم اراک بود و زمان عقد قرارداد دیر به باشگاه رسیدند که در ضمن نظر پدر منتظر محمد بر این بود که بردار منتظر را هم جذب کنیم ولی سرمربی تیم به جای منتظر محمد، طالب ریکانی بازیکن فصل پیش صنعت نفت آبادان که بازیکن بسیار خوبی است جذب تیم آلومینیوم اراک شد.

وی در رابطه با حضور بانوان در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک افزود: یکی از دختران اراکی در یکی از بازی‌های لیگ برتر حرکتی را انجام داد که بنده مجبور به پاسخگویی به نهادهای امنیتی و غیره شدم که احتمالا این دختر اراکی از روی احساسات این اقدام را انجام داده ولی باید بانوان در جریان باشند که نباید این چنین اقداماتی انجام دهند که باعث محروم شدن آنها در بازی‌های تیم آلومینیوم شود.

رجاییان بیان کرد: ورزش و جوانان استان مرکزی اولین استانی بود که شرایط را برای حضور بانوان در ورزشگاه فراهم کرد. ورزشگاه‌های کشور به دوربین‌های تشخیص چهره مجهز هستند و اگر تماشاگری دست به اقدامات ناشایست بزند پلیس با چهره‌زنی نفر خواستار معرفی تماشاگران متخلف می شود تا دیگر باشگاه به خاطر بدرفتاری تماشاگر نماها جریمه و محروم نشود.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی، ورزشی آلومینیوم اراک در پایان تصریح کرد: علت برگزاری شهرآورد پایتخت در اراک این بود که با وجود این همه ورزشگاه استاندارد در کشور سازمان لیگ برتر کشور، ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک را به عنوان میزبان انتخاب کرد که علت پوشش خوب این رویداد فقط فقط با حضور و وجود کارشناسان بومی اراک بود که این شرایط را برای حضور دو تیم بزرگ پایتخت و کشور را در اراک فراهم کرد که از مسئولان استان مرکزی و همچنین صدا و سیمای استان بابت انعکاس بازی‌های تیم آلومینیوم در لیگ برتر تشکر کنم. ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک جزوه یکی از ورزشگاه‌هایی مجهز به فیبر نوری است.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار