رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
یکشنبه 1403/07/15 Sunday - 2024 06 October الأحد ، 3 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
کارشناس هنری کانون پرورش استان‌ مرکزی خبر داد:

کارشناس هنری کانون پرورش فکری استان‌مرکزی گفت: غرفه‌های کودک و نوجوان در نمایشگاه و جشنواره هفته ملی کودک در فرهنگسرای شهر اراک افتتاح شد.

مهری فربدزاده در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ بیان کرد: آئین افتتاحیه هفته ملی کودک در فرهنگسرای شهر اراک همراه با بازگشایی غرفه‌های فرهنگی هنری، جنگ کودک و نمایشگاه کتاب، با حضور احسان منصوری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان‌مرکزی، علیرضا محمودی شهردار و شورای شهر کلانشهر اراک برگزار شد.

کارشناس هنری کانون پرورش فکری استان‌ مرکزی اظهار کرد: از ۱۴ تا ۱۸ مهر این نمایشگاه با هدف گرامیداشت هفته ملی کودک، افتتاح شده و در کنار غرفه‌های سایر نهادها، هشت غرفه از سوی این مرکز برپا شده است که شامل سفالگری، بازی و سرگرمی و گریم صورت است.

وی تصریح کرد: پخش فیلم‌های سینمایی سبز کوچک، فرار از اردو، ضربه فنی و انیمیشن در حوزه کودک و جنگ شادی از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده در این نمایشگاه است.

فربدزاده افزود: با مدارس شهر هماهنگ شده است که دانش‌آموزان برای بازدید و استفاده از این فرصت، حضور یابند که روزانه ۳۵۰ دانش‌آموز در شیفت صبح و ۳۵۰ دانش‌آموز در شیفت عصر از این غرفه‌ها دیدن می‌کنند.

 

بازگشایی غرفه‌های کودک و نوجوان در نمایشگاه کودک

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار