رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/07/14 Saturday - 2024 05 October السبت ، 2 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-07-14 10:16 شماره خبر : 8622 https://diyareaftab.ir/short/NBbMp 0
نماینده سابق مردم خمین در مجلس:

نماینده سابق مردم خمین در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم با حضور با صلابت خودشان در نماز جمعه 13 مهرماه نشان دادند که پیوندشان با امام امت و ولایت عمیق و ناگسستنی است.

علیرضا نظری در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ بعد از شهادت اسماعیل هنیه و سید حسن نصرالله و جمعی از پاسداران انقلاب اسلامی و حمله مستقیم ایران به رژیم خبیث صهیونیستی بسیاری گفتند که رهبر انقلاب باید با محافظت در امن‌ترین جایگاه زندگی کند، لذا رهبر معظم انقلاب با اقتدار در نماز جمعه حاضر شد و سخنرانی غراحی را انجام داد.

وی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب بعد از عملیات غرور‌آفرین وعده صادق 2 سریعاَ در میدان حاضر شد و با نخبگان سراسر کشور جلسه زنده داشت این اقتدار رهبر انقلاب را می‌‌رساند، لذا ایشان در نماز جمعه دیروز از محور مقاومت حمایت کرد و اکثریت فرماندهان ارشد کشور در این جلسه حاضر بودند.

نماینده سابق مردم خمین در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: علاقه‌ مردم به رهبر معظم انقلاب اسلامی  پیوند عمیق و نا‌گسستنی است و از تمام مردم با سلیقه‌های مختلف عاشق ایشان هستند، لذا بعد از 5 سال رهبر انقلاب  در نماز جمعه بعد از شهادت سر دار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی حاضر و خطبه‌های غراحی را در خصوص غده سرطانی منطقه و همه همدستانشان بیان کرد.

نظری افزود: سخنرانی رهبر انقلاب در نماز جمعه بعد از حمله موشکی ایران از جهات مختلفی این موضوع اهمیت دارد، لذا همه نیروهای انقلابی چه در داخل و چه در سراسر منطقه احساس غرور کردند که جمهوری اسلامی ایران هیچ ترسی ندارد و با اقتدار در میدان ایستاده است.

وی تصریح کرد: سخنرانی رهبر فرزانه کشور خطاب به تمام مسلمین جهان بود، اعم از شیعه و سنی که اگر هجمه‌ای به جمهوری اسلامی ایران وارد شد و ما اقدامی نکنیم حتما برای بار دوم هم این سگ هار حمله‌ور خواهد شد، لذا همه موظف هستند برای مقابله با توطئه‌های دشمنان اسلام پای کار باشند و هیچ ترس و هراسی از این رژیم خبیث و کودک‌کش نداشته باشند.

نماینده سابق مردم خمین در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: رژیم صهیونیستی تنها دشمن فلسطین، یمن، لبنان، حزب‌الله و غزه نیست، لذا این سگ هار دشمن مردم سوریه، مصر، عراق، افغانستان و ایران هم هست که اگر این سگ درنده مجالی پیدا کند برای ضربه زدن حتما به‌دنبال دیگران هم خواهد رفت زیرا باید مسلمین هوشیار باشند اگر حمله‌ای از سوی رژیم خونخوار صهیونیستی عملیاتی شد همه در صحنه باشند و از یکدیگر حمایت کنند.

نظری گفت: نماز جمعه روز گذشته با لحاظ سیاسی، امنیتی و نظامی تحلیل گوناگونی دارد که با صلابت و اقتدار بسیار بالایی اجرا شد.

انتهای خبر/  

 

 

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار