رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
یکشنبه 1403/07/15 Sunday - 2024 06 October الأحد ، 3 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-07-15 09:12 شماره خبر : 8639 https://diyareaftab.ir/short/V0rLX 0
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان عنوان کرد:

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان گفت: در قالب رزمایش همکلاسی مهربان هزار بسته نوشت‌افزار و ملزومات مدرسه به ارزش ریالی هر بسته، 4 میلیون ریال تهیه و بین دانش‌آموزان نیازمند شهرستان توزیع می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«دیار آفتاب»؛ صابر حیدری امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری رزمایش همکلاسی مهربان در این شهرستان گفت: در قالب رزمایش همکلاسی مهربان هزار بسته نوشت‌افزار و ملزومات مدرسه به ارزش ریالی هر بسته، 4 میلیون ریال تهیه و بین دانش‌آموزان نیازمند شهرستان توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: این تعداد بسته نوشت‌افزار و ملزومات مدرسه به همت کمیته امداد امام خمینی (ره) و با مشارکت بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج کمیجان تهیه شده که بین دانش‌آموزان محروم شهرستان توزیع می‌شود.

حیدری تصریح کرد: رزمایش همکلاسی مهربان همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس در سطح شهرستان برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان با بیان اینکه هدف این است که هیچ دانش آموزی در آغاز سال تحصیلی به خاطر مشکلات اقتصادی از تحصیل عقب نماند، گفت: رزمایش‌های کمک مومنانه در طی سال با هدف کمک به آسیب‌دیدگان، نیازمندان و محرومان در قالب بسته‌های مختلف نوشت‌افزار و بسته‌های معیشتی و… به مناسبت‌های مختلف با همکاری بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج کمیجان و دستگاه‌های متولی برگزار و بخشی از نیازهای فرد و دغدغه وی برطرف می‌شود.

 

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار