رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/07/14 Saturday - 2024 05 October السبت ، 2 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-07-14 11:53 شماره خبر : 8521 https://diyareaftab.ir/short/N3oJ6 0
رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی:

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی کلانشهر اراک ضمن تسلیت شهادت سید حسن نصراالله گفت: جوانان محور مقاومت با عزم و اراده بیشتری در مقابله با دشمن ایستادگی خواهند کرد.

پیمان عین‌القضاتی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ جریان تفکری که در لبنان اتفاق افتاد بنیانگذار این تفکر اتحاد بین مسلمین توسط امام خمینی (ره) رخ داد و این اتفاق مهم در بین شیعیان یک جریان بسیار مهمی را تشکیل داده است.

وی بیان کرد: با تکیه بر رهنمودهای امام خمینی (ره) و بعد از تشکیل هسته مقاومت در لبنان، عراق، سوریه و ایران دشمنان اسلام این اتحاد را حلال شیعه نامیدند، لذا رهبر مقتدر لبنان سید حسن نصرالله توانست گفتمان مقاومت را در منطقه با توجه به نفوذمندی که داشتند به حد اعلایی برساند و اتحاد بین مسلمین در منطقه بیشتر شود به واسطه همین اتفاق وحدت مسلمین هم بیشتر شد.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی کلانشهر اراک عنوان کرد: شاهد این هستیم که تفکر شیعیان توانسته در مقابل جریان‌های انتقادی نفوذ ناپذیری خود را حفظ کند، لذا لبنان و محور مقاومت با مباحث مالی و نظامی به هیچ عنوان توسعه پیدا نکرد.

عین‌القضاتی افزود: دشمنان با حذف فیزیکی سید حسن نصرالله و شهادت ایشان بار دیگر خوی وحشی‌گری خود را به دنیا نشان داد و با بمباران مکرر یک منطقه که با گرای قبلی هماهنگ شده بود سید مقاومت را به شهادت رساندند.

وی تصریح کرد: حملات وحشیانه رژیم خونخوار و کودک‌کش صهیونیستی هزاران کودک و مادر را جدا کرد، لذا این عملیات‌ وحشی‌گری رژیم خبیث صهیونیستی در هیچ جای دنیا معقول نیست و تمام دنیا برای متوقف شدن این حملات علیه غزه و لبنان تجمع‌های میلیونی انجام می‌دهند.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی کلانشهر اراک اظهار کرد: در اسلام ثابت شده که جریان تفکری را هرگز با حذف یک شخص نمی‌توان متوقف کرد بنابراین نمی‌توان این جریان فکری که با اتحاد ساخته شده را از بین ببرند، لذا جوانان محور مقاومت با عزم و اراده بیشتری در مقابله با دشمن ایستادگی خواهند کرد.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار