رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
جمعه 1403/07/27 Friday - 2024 18 October الجمعة ، 15 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-07-22 07:31 شماره خبر : 8782 https://diyareaftab.ir/short/Vp3O2 0
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خنداب:

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خنداب گفت: پاسخ ایران به جنایت رژیم صهیونیستی، موجب تحیر و سانسور شدید خبریه نتایج این اقدام از سوی رژیم در رسانه‌های دنیا شد.

به گزارش پایگاه خبری«دیار آفتاب»؛ عبدالله قهاری شب گذشته در جمع بسیجیان شهرستان خنداب گفت: از سالیان گذشته و در طول جنایت‌ها و ظلم‌های رژیم غاصب صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی و دیگر سرزمین‌های اسلامی تاکنون هیچ دادگاهی برای محاکمه این رژیم ددمنش جهت احقاق حق مسلمانان تشکیل نشده و در هیچ نهاد بین‌المللی مورد مواخذه و بازخواست قرار نگرفته است.

 وی در ادامه بیان کرد: این مسئله باعث شده تا این رژیم منحوس روز به روز جری‌تر و وحشیانه‌تر به ظلم و جنایات ادامه داده و برخی از کشورهای دنیا هم در این امر یا با ایشان همراهی نموده و یا به دلایل مختلف سکوت اختیار کرده‌اند.

 قهاری تصریح کرد: این گستاخی به جایی رسیده که علی‌رغم جنایت‌ها و ترورهایی که طی سالیان بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در میهن عزیزمان انجام داده است باز هم پا را فراتر گذاشته و در اقدامی قبیح کنسولگری ایران در کشور سوریه را مورد حمله موشکی قرار داد و موجب شهادت چند تن از عزیزان این آب و خاک گردید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خنداب افزود: پس از آن جرم و جنایت‌ها، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران این حق را برای خود مسلم دانسته و درصدد احقاق حق خود برآمده و پاسخی درخور به این دشمن خون آشام داده و به موجب همین احقاق حق عملیات غرورآفرین وعده صادق اتفاق افتاد.

وی گفت: عملیات «وعده صادق» که موجبات شگفتی تمام دنیا را فراهم آورد، چندین دستاورد بزرگ برای دنیا و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشت که اهم آن شکسته شدن هیمنه پوشالی این رژیم منحوس بود که ادعای ابرقدرتی و دارا بودن قدرتمندترین ارتش دنیا را داشت.

قهاری بیان کرد: دستاورد بزرگ دیگراین عملیات این بود که به دنیا اثبات شد ایران کشوری قدرتمند و تاثیرگذار در منطقه و جهان هست که پس از این اجازه تجاوز و هرگونه تعدی به آب و خاکش را نخواهد داد و بدون پاسخ هم نخواهد گذاشت.

 وی اظهار کرد: در اقدام وحشیانه این رژیم منحوس که منجر به شهادت سید عزیز مقاومت و سردار سرافراز سپاه سردار نیلفروشان شد مجدد با ضربه‌ای غافلگیرکننده پاسخ داد که موجب تحیر و سانسور شدید خبریه نتایج این اقدام از سوی رژیم در رسانه‌های دنیا شد.

قهاری گفت: در ادامه عملیات «وعده صادق» تجدید بیعت امت شریف ایران در نمازجمعه باشکوه نصر بود، نمازی که به امامت زعیم عالی‌قدر جهان اسلام امام خامنه‌ای (حفظه الله) برگزار شد که حاوی پیام‌های زیادی برای همه مردم جهان بود.

 وی در پایان خاطرنشان کرد: سخنان ایشان روشن کننده مواضع قاطع جمهوری اسلامی ایران و کشورهای مسلمان جبهه مقاومت در برخورد با زورگویان جهان و ترسیم کننده مسیر روشن اسلام و جبهه مقاومت بود.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار