رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
جمعه 1403/07/27 Friday - 2024 18 October الجمعة ، 15 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
معاون هماهنگ‌کننده سپاه روح‌الله خبر داد:

معاون هماهنگ‌کننده سپاه روح‌الله گفت: رزمایش رهراون شهدا با حضور جمع از پاسداران جهت دیدار با خانواده‌های شهدا برگزار شد.

محمد گودرزی در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ گفت: دیدار با خانواده شهدا رزمایش فرهنگی معنوی به‌عنوان مهر ولایت، مختص همکاران ما در سپاه روح‌الله است که دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد با هدف رسیدگی و احوال‌پرسی این عزیزان را که امکان سرکشی وجود دارد؛ شامل می‌شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه روح‌الله اظهار کرد: جامعه هدف این طرح تعداد ۳ هزار و ۲۰۰ خانواده معظم شهدای دفاع مقدس، مدافع حرم، طرح امنیت، سلامت و جانبازان بالای ۷۰ درصد است.

وی افزود: زمان این رزمایش سراسری در استان از ۲۹ شهریور هم‌زمان با هفته دفاع مقدس آغاز و تا ۳۰ مهر ادامه دارد که امروز و روز پنج‌شنبه به صورت خودرویی تعداد ۱۱۰ خانواده شهید با حضور ده‌ها تن از پاسداران این مجموعه در سطح شهر اراک، سرکشی می‌شود.

گودرزی افزود: این رزمایش با رمز یا علی بن ابی طالب جهت ترمیم روحیه جهادی و ارزشی در جامعه و تقویت پیوند عاطفی و معنوی با خانواده شهدا آغاز شد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه روح‌الله تصریح کرد: همکاران چند ۱۰۰ نفری در گروه‌های صادقین طبق گروه‌بندی در طی سال برنامه‌های متعددی از جمله هم‌اندیشی، کار جهادی و سرکشی از خانواده را برگزار می‌کنند.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار