رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
جمعه 1403/07/27 Friday - 2024 18 October الجمعة ، 15 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-07-25 12:11 شماره خبر : 8865 https://diyareaftab.ir/short/V9r2j 0
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اراک:

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: رژیم خون‌خوار صهیونسیتی که بویی از انسانیت نبرده است به‌دلیل اینکه بیماران و مجروحین را در بیمارستان‌ها به همراه جامعه پزشکی با گلوله‌های آمریکایی به شهادت می‌رساند.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ محمد بیات، صبح امروز در تجمع محکومیت در بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) اراک به‌مناسبت سالگرد اقدام رژیم کودک‌کش صهیونیستی در بمباران هوایی بیمارستان المعمدانی با نام «فریاد علیه کودک‌کشی»، گفت: امروز در بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) کلانشهر اراک تجمع پیدا کردیم تا یادمان بماند که رژیم کودک‌کش صهیونسیتی چگونه سال گذشته بیمارستان المعمدانی غزه را به طور وحشیانه بمباران کرد و صدها کودک، زن و مرد به شهادت رسیدند.

وی افزود: از ما می‌پرسند که آیا حال شما خوب است که باید در پاسخ بگوییم خیر حال ما به هیچ وجه خوب نیست چرا در غزه هر لحظه کودکان، زنان و مردان در حال جان دادن هستند و به شهادت می‌رسند.  

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اراک بیان کرد: نوزادان تازه متولد شده و کودکان مظلوم غزه در بیمارستان‌های این شهر به علت کمبود امکانات پزشکی در حال جان دادن و شهادت هستند و همه این موارد به دلیل محاصره غزه توسط رژیم سفاک صهیونیستی است.  

بیات خاطرنشان کرد: در جامه جهانی پوشش سفید به معنای تسلیم و گروه امدادی است ولی رژیم خون‌خوار صهیونسیتی که بویی از انسانیت نبرده است به دلیل اینکه بیماران و مجروحین را در بیمارستان‌ها به همراه جامعه پزشکی با گلوله‌های آمریکایی به شهادت رساندند. آمار رسمی از شهادت بیش از ۴۰ هزار نفر را می‌دهند در صورتی که آمار غیررسمی شهادت در حدود ۲۰۰ هزار نفر را اعلام کردند.

وی عنوان کرد: جامعه پزشکی جمهوری اسلامی ایران اعلام آمادگی کرده‌اند که برای امداد و کمک به مردم مظللوم غزه و لبنان اعزام شوند تا التیام‌بخش روحیه‌های آسیب‌دیده آنها باشند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایان تصریح کرد: رژیم کودک‌کش صهیونسیتی حتی به چادرهای آورگان مردم غزه که مجروحین را در آنجا اسکان داده بودند رحم نکرد و آنجا را به آتش کشید که مجروحین در آن مکان زنده زنده در آتش سوخته و به شهادت رسیدند.

رژیم کودک‌کش صهیونیستی بویی از انسانیت نبرده است
رژیم کودک‌کش صهیونیستی بویی از انسانیت نبرده است
رژیم کودک‌کش صهیونیستی بویی از انسانیت نبرده است

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار