رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
جمعه 1403/07/27 Friday - 2024 18 October الجمعة ، 15 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-07-25 12:12 شماره خبر : 8862 https://diyareaftab.ir/short/Vdgml 0
مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی خبر داد:

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: هزار معلم امسال جذب آموزش و پرورش استان مرکزی شدند و با آغاز سال تحصیلی، هیچ کلاسی بدون معلم نبود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی: حسین مولوی در دویست و نود و ششمین شورای آموزش و پرورش گفت: یک‌هزار و ۴۰۰ نفر مشمول بازنشستگی شدند که از این تعداد ۸۰۰ نفر از آموزش و پرورش منفک شدند و ۶۰۰ نفر در آموزش و پرورش به فعالیت خود ادامه دادند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی با اشاره به کمبود خدمتگذار و سرایدار در مدارس اظهار کرد: کمبود در این بخش در آینده آموزش و پرورش را با چالش مواجه خواهد کرد که در نشست اخیر قول جذب ۴۰ هزار نیرو در سطح کشور داده شده است.

وی بیان کرد: سال گذشته مشکل تامین و توزیع کتاب تا آذرماه ادامه داشت اما امسال این مهم هم‌اکنون که کمتر از یک ماه از سال تحصیلی می‌گذرد حل شده است.

مولوی اظهار کرد: این استان در کمیته درآمد اختصاصی به‌عنوان استان برتر تجلیل شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی افزود: درآمد اختصاصی آموزش و پرورش استان مرکزی در حوزه املاک و اجاره، از ۲ میلیارد ریال به ۱۸ میلیارد ریال رسیده است.

وی گفت: این استان در نمره میانگین متوسط سوم در منطقه سبز قرار گرفته و نیز این اداره‌کل باید در رشته‌های انسانی باید سرمایه‌گذاری انجام شود.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار