رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
یکشنبه 1403/07/01 Sunday - 2024 22 September الأحد ، 19 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-07-01 03:29 شماره خبر : 8033 https://diyareaftab.ir/short/eRPD6 0
مدیر فرودگاه شهدای اراک:

مدیر فرودگاه شهدای اراک گفت: با کمک نمایندگان مجلس به‌دنبال تأسیس شرکت هواپیمایی هستیم تا پروازهای روزانه را در فرودگاه شهدای اراک داشته باشیم.

علی‌محمد طاهری، در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ در رابطه با تأسیس و ارائه خدمات شرکت هواپیمایی در کلانشهر اراک گفت: فرودگاه یک زیرساخت توسعه و دروازه‌ای ورودی برای یک شهر خواهد بود که در کشورها، استان‌ها و شهرهای مختلف یک زیر ساخت برای توسعه است.

وی افزود: فرودگاه یک زیرساخت توسعه است که نشان‌دهنده پیشرفت یک کشور، استان و شهر خواهد بود که نشان از پیشرفت یک شهر است بنابراین فرودگاه یک امر لازم و ضروری برای هر شهری است که برای شهری مانند کلانشهر اراک ایجاد یک فرودگاه لازم بود.

مدیر فرودگاه اراک بیان کرد: برقراری پروازهای مختلف در فرودگاه شهدای اراک افزایش پیدا کرده است و اهداف ما در فرودگاه شهدای اراک با همکاری استاندار مرکزی و نمایندگان استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی بر این بوده است که با استفاده از تأسیس شرکت هواپیمایی محلی و شرکت هواپیمایی اراکی توانستیم افزایش پروازها را در فرودگاه شهدای اراک داشته باشیم.

طاهری خاطرنشان کرد: با استفاده از روابط و فشارهای سیاسی توانستیم تا پروازهایی را به مقاصد مختلف داشته باشیم. همانطور که قبلا توضیح دادیم به دلیل نزدیک بودن به فرودگاه تهران، پروازهای فرودگاه شهدای اراک شکل نگرفت که هدف اول ما این بود تا پروازهایی به سمت مشهد مقدس و عتبات عالیات را پیگیری کنیم که سال گذشته پروازهایی را با پیگیری و کمک نمایندگان برقرار کردیم.

وی اظهار کرد: همانطور که مستحضرید پروازهای فرودگاه شهدای اراک به صورت مناسبتی صورت می‌گرفت و پروازها به سمت مشهد مقدس بعد از پایان یافتن مناسبت‌ها، پیک مسافرتی نیز کاهش میافت به گونه‌ای که در پروازها صندلی‌های پروازها خالی می‌ماندند و شرکت هواپیمایی پروازها را قطع می‌کرد.

مدیر فرودگاه اراک در مورد ثبت شرکت هواپیمایی عنوان کرد: برای این منظور به سمتی پیش رفتیم مانند تمامی استان‌های دیگر مانند استان مازندران و استان یزد، شرکت هواپیمایی را تأسیس کردند که باعث افزایش پروازهای فرودگاه‌های خود شدند. این دو استان هواپیما را خریداری کرده و در اختیار شرکت هواپیمایی قرار دادند.

طاهری در پایان تصریح کرد: با کمک نمایندگان مجلس به سمت تامین اعتبار و سرمایه مورد نیاز پیش رفتیم تا در آینده خرید هواپیما را نیز داشته باشیم و بعد از آن نیز تأسیس شرکت هواپیمایی را داشته باشیم تا پروازهای روزانه را در فرودگاه شهدای اراک داشته باشیم.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار