رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
جمعه 1403/07/27 Friday - 2024 18 October الجمعة ، 15 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-07-25 13:07 شماره خبر : 8869 https://diyareaftab.ir/short/VMz5Y 0
شهردار اراک خبر داد:

شهردار اراک گفت: در هفته فرهنگی اراک اجرای ۴۰ رویداد شامل ۱۵۰ برنامه و افتتاح هفت پروژه کلنگ‌زنی هشت پرژه انجام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ علیرضا محمودی صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران در خصوص برنامه‌های هفته فرهنگی اراک گفت: هفته فرهنگی اراک از ۲۸ مهرماه آغاز و تا ۴ آبان‌ماه ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه اراک شهر رویدادها و رخ‌دادهاست تاکید کرد: این موضوع با معرفی الگوها و برگزاری هفته فرهنگی در شهر اراک میسر می‌شود.

شهردار اراک افزود: رضایت‌مندی مردم و ارتقاع شهروندی اراک را بالا باید ببریم و هرآنچه با روح و روان مردم در ارتباط است در تکالیف مهم شهری باید انجام بپذیرد، لذا شهرداری به عنوان خادم مردم و برای مردم خدمات‌رسانی می‌کند تا رضایت‌مندی مردم حاصل شود.

وی عنوان کرد: در هفته فرهنگی اراک برنامه‌های متنوع اجتماعی، فرهنگی و ورزشی برای شهروندان تدارک دیده شده که لازم است این نکوداشت در سطح کشور نمایش داده شود لذا برنامه‌های تدارک دیده شده توسط شهرداری اراک برای تمام سنین کودکان تا بزرگ‌سالان برنامه‌ریزی شده است.

محمودی افزود: تاکید بر این موضوع داریم که در هفته فرهنگی اراک را در حد و اندازه خودش به‌عنوان یک نماد معرفی کنیم، لذا اراک نسبت به شهرهای دیگر از نظر اقتصادی رونق بالاتری را با توجه به صنعتی بودن نیز دارد.

وی تصریح کرد: در هفته فرهنگی اراک در دره گردو معادل 2 هزار میلیارد تومان پروژه کلنگ‌زنی خواهد شد، لذا با برنامه‌ریزی شورای شهر و شهرداری بازی‌های هیجانی در دست احداث خواهد بود، که با نصب و راه‌اندازی (صندلی پرنده) هیجان را وارد ورزش‌های تفریحی در دره گردو خواهد شد.

شهردار اراک در خصوص پروژه‌های که در هفته فرهنگی اراک افتتاح می‌شوند اظهار کرد: در هفته فرهنگی اراک افتتاح پارک اوتیسم در کنار مدرسه اوتیسم برای این قشر از همشهریان افتتاح خواهد شد.

محمودی در خصوص رویداد فرهنگی اراک گفت: در هفته فرهنگی اراک اجرای ۴۰ رویداد شامل ۱۵۰ برنامه و افتتاح ۷ پروژه و کلنگ‌زنی ۸ پرژه انجام خواهد شد.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار