رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
جمعه 1403/07/27 Friday - 2024 18 October الجمعة ، 15 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-07-24 04:45 شماره خبر : 8805 https://diyareaftab.ir/short/eGmgv 0
مدیرعامل شهر امیرکبیر استان مرکزی خبر داد:

مدیرعامل شرکت عمران شهر امیرکبیر استان مرکزی گفت: یک هزار قطعه زمین مسکونی در شهر امیرکبیر و مهاجران تا پایان سال‌جاری تحویل متقاضیان می‌شود.

سعید میرزایی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ در خصوص وضعیت مسکن ملی در شهر جدید امیرکبیر گفت: تأمین، آماده‌سازی و تحویل زمین ساخت مسکن به متقاضیان از روند اجرایی نهضت ملی مسکن است.

وی افزود: بعد از فراهم شدن زمین، آماده‌سازی در محلات دو، سه، چهار و پنج شهر جدید امیرکبیر با ۳ هزار پروژه مسکونی تعریف شده که ۶۸ واحد زمین از آن در سال گذشته تحویل متقاضیان شده است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر امیرکبیر استان مرکزی بیان کرد: تا پایان سال جاری از ۳ هزار پروژه مسکونی تعریف شده در شهر امیرکبیر، ۵۰۰ واحد زمین از آن تحویل متقاضیان می‌شود.

میرزایی عنوان کرد: ۹۸ هکتار زمین در شهر مهاجران به تأمین نهضت ملی مسکن تخصیص یافته است که برنامه‌ریزی شده است ۵ هزار واحد مسکونی در آن ساخته شود که از این تعداد ۵۰۰ واحد زمین تا پایان سال‌جاری تحویل متقاضیان داده می‌شود.

وی اظهار کرد: بهترین محله شهر امیرکبیر برای یک هزار و ۲۰۰ متقاضی از طرح جوانی جمعیت اختصاص یافته است و از دستگاه‌های خدمات‌رسان شهری این انتظار می‌رود که همکاری‌های لازم را در جهت فراهم کردن زیرساخت‌هایی از جمله آب، فاضلاب، برق و گاز داشته باشند.

مدیرعامل شرکت عمران شهر امیرکبیر استان مرکزی خاطرنشان کرد: در طرح جوانی جمعیت اهدای زمین با متراژ حداکثر ۲۰۰ متر مربع به متاضیان سه فرزند و بیشتر به‌طور رایگان و با پرداخت هزینه آماده‌سازی به صورت اقساط صورت می‌پذیرد.

میرزایی تصریح کرد: متقاضیان طرح جوانی جمعیت با تعداد چهار فرزند زیر بیست سال بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای زمین مسکونی با متراژ حداکثر ۲۰۰ متر مربع دریافت می‌کنند.

وی بیان کرد: متاضیان طرح جوانی جمعیت می‌توانند بعد از دریافت زمین‌های خود برای ساخت آن اقدام کنند اما اگر تمایل به ساخت نداشتند می‌توانند زمین خود را به فروش برسانند یا برای مدت‌ها آن را نگه دارند.

مدیرعامل شرکت عمران شهر امیرکبیر استان مرکزی عنوان کرد: متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن بعد از دریافت زمین خود با اجاره ۹۹ ساله دولت، سه ماه فرصت دریافت پروانه ساخت و دو سال هم فرصت ساخت واحد مسکونی خود را دارند.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار