رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
شنبه 1403/06/31 Saturday - 2024 21 September السبت ، 18 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-11-01 11:00 شماره خبر : 2870 https://diyareaftab.ir/short/VJqxb 0
نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی:

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی به حمله تروریستی رژیم جنایتکار صهیونیستی در سوریه به مستشاران نظامی ایران اشاره کرد و گفت: امیدواریم دادگاه لاهه در مقابل این ترورها و جنایات رژیم صهیونیستی سکوت نکند.

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری و تحلیلی «دیار آفتاب»؛ آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی صبح امروز در درس خارج فقه و اصول گفت: در ادامه مبحث خیار حیوان و اسقاط آن به مسئله تصرف می‌توان اشاره کرد که مسقط خیار است اما در عبارات مکاسب رضا هم ذکر شده که محل بحث است.

امام جمعه اراک بیان کرد: برخی رضا را حمل بر تصرف کردند و مطابق احادیث دیگر، آن را مسقط خیار می‌دانند ولی برخی دیگر تصرف را به دو بخش با رضایت و اختیاری یا اجباری و اکراهی یا سهوی تلقی می‌کنند که حالت اول مسقط خیار ولی در حالت دوم مسقط نیست.

وی ادامه داد: در روایت آمده که شر و بدی را با علم و خرد از خود دور کنید. علم و عمل صالح، انسان را از خواب و جهالت به ییداری و روشنایی سوق می‌دهد. علم و عمل هر کدام مراتبی دارند که با تلاش و همت به دست می‌آید.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی در ادامه به حمله تروریستی رژیم جنایتکار صهیونیستی در سوریه به مستشاران نظامی ایران اشاره کرد و گفت: ضمن محکومیت ترورهای رژیم جعلی و کودک‌کش صهیونیستی، یاد شهدای جان بر کف نظام مقدس جمهوری اسلامی را گرامی می‌داریم. امیدواریم دادگاه لاهه در مقابل این ترورها و جنایات رژیم صهیونیستی سکوت نکند و حق مظلوم را از ظالم بگیرد.

دری نجف‌آبادی خاطرنشان کرد: جنایات رژیم صهیونیستی در تاریخ بی‌سابقه است و تا به‌حال بشریت چنین خشونت و جنایتی را در تاریخ به خود ندیده است.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار