رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
چهارشنبه 1403/06/28 Wednesday - 2024 18 September الأربعاء ، 15 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-06-25 04:49 شماره خبر : 7962 https://diyareaftab.ir/short/NEbvG 0
دیار آفتاب گزارش می‌دهد؛

بعد از معرفی گزینه‌های اصلاح‌طلبان برای استانداری مرکزی اختلاف و سهم‌خواهی این جریان بالا گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ با انتخاب وزیر کشور دولت جدید فرایند انتخاب استانداران دولت چهاردهم آغاز شده و اعلام شد تکلیف استانداری‌ها در روزهای آینده مشخص می‌شود.  

در استان مرکزی نیز این مسئله از طرف جریان حامی دولت در حال پیگیری است ولی به دلیل اختلافی که بین اعضای این جریان به وجود آمده است شاهد اعلام لیست‌های مختلفی بوده‌ایم و تاکنون گزینه‌های مختلفی برای این سمت به وزارت کشور معرفی شده است.

در نهایت علی یوسفی، سید مهدی مقدسی و حمیدرضا مالکی از سوی اصلاح‌طلبان به وزارت کشور برای تصدی استانداری مرکزی معرفی شده است.

بعد از معرفی سه گزینه اصلاح‌طلبان برای استانداری مرکزی اختلاف و سهم خواهی این جریان بالا گرفت به گونه‌ای که بسیاری از افراد این جریان سیاسی، با انتقاد از قرار گرفتن علی یوسفی رئیس ستاد مسعود پزشکیان به‌عنوان یکی از افراد معرفی شده برای تصدی استانداری مرکزی، اعتراض خودشان را در شبکه‌های اجتماعی اعلام کردند.

اختلاف و سهم خواهی اصلاح‌طلبان با افشاگری حسن طاهراحمدی رئیس ستاد مردمی امید پزشکیان در یک فایل صوتی درباره علی یوسفی رئیس ستاد پزشکیان بیشتر نمایان شد.

استفاده طاهر احمدی از کلماتی نظیر (لابی بیشتر، شعبده بازی و معجزه در معرفی افراد، بی‌انصافی و بی‌عدالتی و آش استانداری را نخواهید خورد) در فایل صوتی منتشر شده نبست به علی یوسفی رئیس ستاد پزشکیان نشان داد که موضوع خیلی جدی‌تر از این حرف‌ها است و افراد این جریان سیاسی به دنبال کسب قدرت و منافع شخصی خود هستند تا اینکه دلشان به حال مردم و وضعیت صنعتی، اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی استان سوخته باشد.

نکته جالب‌تر این است که افرادی مورد بررسی قرار گرفته‌اند بدون داشتن سوابق‌کاری و اغلب از بازنشستگان هستند که این موضوع هم مورد انتقاد قرار گرفته است. باید مسئولیت‌ها به افرادی واگذار شود که باری از دوش مردم برداشته شود نه اینکه باری برای مردم باشند.

وزیر کشور در جلسه‌ای که اخیرا با اصلاح‌طلبان عضو ستاد پزشکیان داشت اعلام کرد: برای انجام وظایفش با هیچ جا و هیچ‌کس هماهنگی نمی‌کند و از ملاک‌های انتخاب استانداران شایستگی، توان و تخصص، قدرت مدیریت توسعه است.

در واقع خواسته مردم و جریان‌های سیاسی استان مرکزی از رئیس جمهور و وزیر کشور این است که در انتخاب استاندار باید فراجناحی عمل شود، استاندار از میان نیروهای متعهد و متخصص که دارای سابقه اجرایی قوی، متدین و انقلابی است، انتخاب شود، تا شاهد کارهای بزرگ و اثرگذاری باشیم تا در آینده ثمرات آن را در حوزه‌های مختلف برای مردم روشن باشد.

 

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار