رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
پنج‌شنبه 1403/06/29 Thursday - 2024 19 September الخميس ، 16 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-06-26 13:03 شماره خبر : 7974 https://diyareaftab.ir/short/V0rn9 0
«دیار آفتاب» گزارش می‌دهد؛

جنایت‌های رژیم صهیونیستی شرایط سختی را برای مسلمانان غزه به ارمغان آورده است امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز است کشورهای اسلامی با هم متحد باشند تا این غده سرطانی را نابود کنند.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ فاصله زمانی بین ۱۲ ریبع‌الاول تا ۱۷ ربیع‌الاول  به‌مناسبت ولادت پیامبر اسلام (ص) هفته وحدت نامگذاری شده است که جشن‌های پرشکوهی در کشورهای اسلامی برگزار می‌شود. این هفته برای تقویت اتحاد بین مسلمانان شیعه و سنی به پیشنهاد آیت‌الله منتظری و با تأیید امام خمینی (ره)  نامگذاری شده است.

این هفته فرصتی مناسب برای تحکیم وحدت و همبستگی بین مسلمانان اهل سنت و تشیع و برای مقابله با تفرقه‌افکنی  دشمنان اسلام جشن‌هایی پرشکوهی در کشورهای اسلامی برگزار می شود که نشان‌دهنده اتحاد و همبستگی میان شیعیان و اهل سنت است.

در شرایطی که بسیاری از کشورهای اسلامی این هفته با جشن و شادی سپری می‌کنند، مسلمانان غزه در زیر بمباران‌‎های رژیم جعلی و کودک‌کش صهیونیستی روزگار سختی را سپری می کنند، در این شرایط رمز پیروزی مسلمانان در نوار غزه، حفظ اتحاد و همدلی کشورهای اسلامی است.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با شرکت کنندگان مسابقات بین‌المللی قرآن در سوم اسفند ۱۴۰۲ در رابطه با مسئله غزه فرمودند: «امروز دنیای اسلام و آزادگان جهان عزادار مردم غزه هستند که مورد ظلم کسانی قرار گرفته‌اند که هیچ بویی از انسانیت نبرده‌اند. بنابراین مهم‌ترین و بزرگترین وظیفه مسلمانان، حمایت قاطع از مردم ستم دیده مظلوم غزه است که ایستادگی شجاعانه نیروهای مقاومت مقابل رژیم کودک کش صهیونیستی در کمک به مردم غزه یکی از این حمایت‌ها است».

نابودی رژیم صهیونیستی اتحاد مسلمانان را می‌طلبد

جنبش انصارالله یمن معروف به جنبش حوثی‌ها در واکنش به حملات رژیم صهیونیستی و در حمایت از مردم بی‌دفاع غزه، با پهپادهای انتحاری و موشک‌های بالستیک خود به کشتی‌های در مسیر بنادر وابسته رژیم صهیونیستی در دریای سرخ حمله کرده که هدف از این حملات، مختل کردن مسیر تجارت کشتی‌های عازم به بنادر رژیم صهیونیستی، به منظور تحمیل هزینه اقتصادی به تل‌آویو به خاطر جنایاتی که درغزه، از طریق مختل کردن مسیر دریایی حیاتی برای تجارت جهانی است.

حزب‌الله لبنان نیز در حمایت از ملت مقاوم و پایدار مردم فلسطین در غزه و مقاومت شجاعانه آنها، رزمندگان مقاومت اسلامی حزب‌الله، پادگان‌های رژیم صهیونیستی در مزارع اِشغالی شبعا را با گلوله‌های توپخانه آن‌ها را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار داده است. ارتش رژیم صهیونیستی در غزه به هیچ موفقیتی دست پیدا نکرده است و حتی نتوانسته یک گردان یا یک گروه از حماس را در شهر رفح شکست دهد.

نابودی رژیم صهیونیستی اتحاد مسلمانان را می‌طلبد
نابودی رژیم صهیونیستی اتحاد مسلمانان را می‌طلبد

وحدت کلمه راه مقابله با نظام‌سلطه است

کارشناس مسائل سیاسی استان‌مرکزی گفت: مسلمانان در رابطه با مظلومیت مردم غزه به این نتیجه رسیده‌اند که تنها راه مقابله با رژیم صهیوینستی و نظام سلطه، وحدت کلمه اصل اساسی مقاومت است.

امیرحسین بیات در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «دیار آفتاب»؛ در رابطه با اهمیت وحدت و حمایت مسلمانان کشورهای اسلامی از مظلومیت مردم غزه گفت: مسئله اختلاف، تقابل و جنگ‌های مذهبی در بین مسلمانان یکی از مسائل مهمی است که در طول دهه‌های گذشته کشورهای غربی و استکبار برای مسلط شدن به سرزمین‌های اسلامی مانند فلسطین و غزه همچنین تسلط بر منابع کشورهای اسلامی و استعمار به آن دامن زده‌اند.

نابودی رژیم صهیونیستی اتحاد مسلمانان را می‌طلبد

دشمنان از اختلافات مسلمانان بهره می‌برند

وی در ادامه افزود: مهمترین بهره‌ای که دشمنان اسلام در مقابل کشورهای مسلمان مانند کشور فلسطین و نواره غزه انجام می‌دهند این است که به بهانه حمایت و پشتیبانی از مسائل مختلف در برخی کشورهای اسلامی تلاش می‌کنند تا گروهی از کشورها را تحت سلطه خود قرار دهند.

کارشناس مسائل سیاسی استان‌ مرکزی بیان کرد: حضرت امام خمینی (ره) با درایت و هوشمندی که داشتند و با وجود تلاش‌های بسیاری که دشمنان اسلام پس از پیروزی انقلاب اسلامی با ایجاد تفرقه سعی بر ایجاد اختلاف بین کشورهای اسلامی جمهوری اسلامی انجام دادند، توانستند بحث وحدت مسلمانان و امت اسلامی را بیان کنند که به همین دلیل ۱۲ الی ۱۷ ربیع‌الاول که مصادف با میلاد با سعادت پیامبر اسلام حضرت محمّد (ص) است برای ایجاد همدلی بین شیعه و سنی را هفته وحدت نام گرفت.

بیاتی خاطرنشان کرد: با ظهور و پیدایش برخی از جریانات انحرافی مانند وهابیت در اهل تسنن و با ورود شیعه انگلیسی و طراحی MI6 توسط کشور انگلستان، اختلاف‌افکنی، تفرقه و بروز شکاف بین مسلمانان و مذاهب اهل تسنن و شیعه دیده می‌شود که در جریانات غزه مشاهده می‌کنید کشورهایی که از مردم فلسطین و غزه حمایت و دفاع می‌کنند مردم کشورهای مسلمان شیعه هستند.

نتایج جریانات انحرافی به ضرر مسلمانان است

وی عنوان کرد: نتایج این جریانات انحرافی را در کشورهای اسلامی به ضرر مسلمانان است که به صورت بمب‌گذاری‌های متعدد در کشورهای پاکستان، عراق، افغانستان و همچنین ایجاد جنگ‌های مذهبی و داعش و حملات گسترده به غزه در این چند ماه اخیر است.

کارشناس مسائل سیاسی استان‌ مرکزی در پایان با اشاره به آیاتی از قرآن‌کریم در رابطه با وحدت و پرهیز از تفرقه تصریح کرد: مسلمانان بیش از هر چیزی باید به دستورات الهی و قرآن کریم و تعالیم اسلام پیرامون وحدت و کنار گذاشتن هرگونه مسئله‌ای که باعث ایجاد تفرقه و اختلاف می‌شود، توجه کنند و به نقاط اشتراک و وحدت که می‌توانند در آینده باعث آزادسازی بیت‌المقدس و شکل‌گیری یک نظام اسلامی قدرتمند در جهان اسلام شود، بپردازند.

نابودی رژیم صهیونیستی اتحاد مسلمانان را می‌طلبد

افکار عمومی دنیا علیه رژیم صهیونیستی است

نماینده سابق مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی در رابطه با حمایت قاطع مردم کشورهای جهان و مسلمان از مردم غزه گفت: در این دوران ذهنیت و افکار عمومی مردم دنیا به شدت علیه رژیم جعلی صهیونیستی جریحه‌دار شده است.

علیرضا سلیمی، در گفتگو اختصاصی با خبرنگار گروه سیاسی «دیار آفتاب»؛ در رابطه حمایت مردم و جنبش انصارالله یمن از مردم مظلوم غزه گفت: حملات دو کشور آمریکا و انگلستان به مواضع انصارالله یمن که در حمایت از مردم غزه به کشتی‌های رژیم صهیونیستی صورت می‌گیرد نشان داد که پشتیبان و پشتوانه اصلی رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی در نسل‌کشی و قتل‌عام مردان، زنان و کودکان در غزه و فلسطین در طول این ۷۵ سال چه کسانی هستند که با حمله به یمن، دست دو کشور ایالت متحده آمریکا و انگلستان رو شده است.

وی در ادامه افزود: ایالات متحده آمریکا یکی از اهدف و ادعای خود در حمله به یمن را، تأمین امنیت دریایی و کشتیرانی در دریایی سرخ اعلام کرده ولی واقعیت چیز دیگری است که پشت پرده این حملات دنبال کردن چند هدف به صورت همزمان است.

نابودی رژیم صهیونیستی اتحاد مسلمانان را می‌طلبد

رژیم صهیونیستی شکست‌های سنگینی متحمل شده است

نماینده سابق مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با توجه به شکست‌های سنگینی که رژیم صهیونیستی در پی حمله طوفان‌الاقصی از مبارزین غزه و جبهه مقاومت متحمل شده است. 

سلیمی اظهار کرد: بسیاری از کشورهای منطقه مانند عربستان و بحرین مدتی است طرح عادی‌سازی و دوستانه را با رژیم کودک‌کش صهیونیستی آغاز کرده بودند ولی امروزه به بقای این رژیم خونخواردچار تردید شده‌اند، ایالات متحده آمریکا با این حملات پشتیبانی و حمایت خود را از رژیم کودک‌کش صهیونیستی به کشورهای منطقه اعلام کرده است.

نماینده سابق محلات و دلیجان در پایان تصریح کرد: آمریکایی‌ها اقدامی ناشیانه و احمقانه‌ای در حمله به یمن انجام داده‌اند که این اقدام آمریکا و انگلستان تبعات سنگینی برای آنها خواهد داشت.

وحدت مسلمانان پیروزی مردم غزه را نزدیک می‌کند 

زهرا غفاری، با اشاره به اینکه وحدت کشورهای اسلامی توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند گفت: رژیم کودک‌کش صهیونیستی با رفتار وحشیانه و غیر انسانی خود ثابت کرده که در بین تمام مردم دنیا با هر نژاد و هر دینی که دارند، در بین آنها منفور است و مورد لعن و نفرین تمامی ملت‌های جهان است.

وی افزود: رژیم کودک کش صهیونیستی با بمباران مناطق مسکونی در غزه و همچنین حمله نظامی به مراکز دیپلمات مانند کنسولگری و سفارت ایران نشان داده که به نابودی و انزوای خود نزدیک شده و در حال افول است که با این اقدامات وحشیانه، نابودی خود را قطعی می‌کند و لذا همه مردم ایران و امت‌های اسلامی با انزجار خود از رژیم کودک‌کش صهیونیستی و برای همبستگی با مردم غزه و فلسطین دست از حمایت خود بر نمی‌دارند.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه روح‌الله استان مرکزی بیان کرد: مردم غزه و فلسطین با مقاومت و استقامت خود در مقابل حملات سنگین رژیم صهیونیستی نشان داده‌اند که به پیروزی نهایی نزدیک و با نابودی رژیم صهیونیستی نماز را در بیت‌المقدس با پرچم داری امام زمان(عج) برپا خواهیم کرد.

نابودی رژیم صهیونیستی اتحاد مسلمانان را می‌طلبد

رژیم صهیونیستی در توهم قدرت نمایی است

غفاری با تاکید بر اینکه امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز است کشورهای اسلامی با هم متحد باشند تا این غده سرطانی را نابود کنند خاطرنشان کرد: رژیم سفاک صهیونیستی توهم این را دارد که در حال نمایش قدرت نظامی و سیاسی خود در غزه و جهان است. این نمایش وحشیانه و دور از انسانیت در فلسطین و غزه با پشتیبانی و همراهی شرکای بین‌المللی این رژیم و در صدر آنها آمریکای جنایت‌کار و انگلیس است که اصرار به تداوم نسل‌کشی در غزه را دارد.

وی عنوان کرد: بیداری ملت‌های مسلمان که حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب به همه آزادی خواهان و ملت‌های جهان به‌ویژه مردم ایران نشان دادند حمایت خود را از مردم غزه و فلسطین به نمایش بگذارند و نفرت خود را نسبت به رژیم منفور صهیونیستی اعلام کنند.

رژیم صهیونیستی در حال نابودی کامل است

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه روح‌الله استان مرکزی اظهار کرد: حوادث و اتفاقات اخیر مانند مقاومت غزه و حماس نشان داد که هر زمان ملت‌های مسلمان در کنار هم باشند می‌توانند با قدرت در مقایل استکبار ایستادگی کنند.

 

نابودی رژیم صهیونیستی اتحاد مسلمانان را می‌طلبد

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار