رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
چهارشنبه 1403/06/28 Wednesday - 2024 18 September الأربعاء ، 15 ربيع الأول ، 1446
ساعت
شهردار اراک خبر داد:

شهردار اراک از آغاز جشن و برنامه‌ها همزمان با ماه ربیع‌الاول در اراک خبر داد و گفت: این اقدام در راستای افزایش نشاط اجتماعی بین شهروندان صورت می‌گیرد.

علیرضا محمودی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ از آغاز جشن و برنامه‌ها همزمان با ماه ربیع‌الاول در اراک خبر داد و گفت: این اقدام در راستای افزایش نشاط اجتماعی بین شهروندان صورت می‌گیرد.

شهردار اراک با اشاره به اینکه برنامه‌های جشن‌های هفته وحدت و ربیع الاول در اراک ۱۷ لغایت ۲۷ شهریورماه هر روز ساعت۱۶:۳۰ برگزار می‌شود افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این جشن‌ها در ۱۰ محله اراک برگزار خواهد شد.

محمودی خاطرنشان کرد: تمام تلاش مجموعه شهرداری فراهم آوردن برنامه‌های شاد و مفرح در کنار اقدامات فنی و عمرانی و… خواهد بود و امیدواریم بتوانیم با اجرای این ویژه برنامه‌ها لحظات شاد و مهیجی را برای شهروندان اراکی رقم بزنیم.

از ۱۲ ربیع‌الاول سالروز ولادت حضرت محمد (ص) به روایت اهل سنت تا ۱۷ ربیع‌الاول سالروز ولادت حضرت محمد (ص) به روایت شیعیان با ابتکار حضرت امام خمینی (ره)، بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران با عنوان هفته وحدت نام‌گذاری شده است.

برپایی جشن‌های هفته وحدت در 10 محله اراک

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار