رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
پنج‌شنبه 1403/06/29 Thursday - 2024 19 September الخميس ، 16 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-06-04 04:50 شماره خبر : 7545 https://diyareaftab.ir/short/V107Y 0
فرماندار اراک:

فرماندار اراک گفت: پیام مهم مردم دنیا در راهپیمایی عظیم اربعین انسجام و وحدت مسلمین جهان است که نفرت خود را از رژیم خون‌خوار و کودک‌کش صهیونیستی نشان می‌دهند.

امیر هادی در گفتگو با خبرنگار مذهبی پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ در خصوص پیام زائرین اربعین حسینی به مردم غزه و رژیم کودک‌کش صهیونیستی گفت: در موضوع اربعین و قیام حضرت اباعبدالله الحسین(ع) درس آزادی و آزادگی را به تمام دنیا نشان داد و به واسطه آزادگی که داشتند این قیام عظیم رقم خورد.

وی بیان کرد: مردم مظلوم غزه امروز به‌عنوان پرچم‌دار مبارزه با ظلم و استکبار جهانی که به سرکردگی آمریکای جنایتکار و رژیم غاصب صهیونیستی در سرزمین‌های غصب شده در حال مبارزه هستند امروز نشان دادند که با مظلومیت ایستادگی خواهند کرد و در مقابل ظلم آشکار تا پای جان مقاومت خواهند کرد.

فرماندار اراک عنوان کرد: رژیم خبث صهیونیستی با کشتار هزاران هزار انسان و نسل‌کشی مردم مظلوم و ستم‌دیده غزه به جنایات خود ادامه می‌دهند که به صورت گسترده و فراگیری در حال انجام است، لذا مردم مظلوم غزه هم با ایستادگی مقاومت کرده‌اند علی‌رغم محرومیت‌ها و محدودیت‌های که در تامین مایحتاج عمومی دارند اما همچنان در مقابل ظلم و ایستادگی تاکید می‌کنند.

هادی تصریح کرد: همه مسلمانان به‌ویژه شیعیان که در راهپیمایی اربعین حسینی که ارادتمند اباعبدالله الحسین(ع) هستند خود را نیز آزاده می‌دانند و بر آزادگی تاکید دارند و طبیعتاً پیوندی با موضوع آزادگی که با مردم غزه دارند همه شیعیان مصمم به همبستگی، ایستادگی، مقاومت و در نهایت شهادت در راه خدا تشویق می‌کنند.

وی اظهار کرد: پیام مهم مردم دنیا در راهپیمایی عظیم اربعین انسجام و وحدت مسلمین جهان است که نفرت خود را از رژیم خونخوار و کودک‌کش صهیونیستی نشان می‌دهند، لذا با وحدت کلمه و پشتیبانی حمایت خود را از مردم ستم دیده غزه اعلام می‌کنند.

فرماندار اراک گفت: رژیم صهیونیستی در منجلابی غرق شده که هر چه بیشتر دست و پا می‌زند بیشتر فرو می‌رود، لذا تمام دنیا نفرت خود را از رژیم خبث و کودک‌کش صهیونیستی اعلام و حمایت خود را از مردم مظلوم غزه نشان داده‌اند.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار