رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛  به نقل از «سلام کمیجان»؛ اولین همایش بزرگ ارکان مساجد شهرستان کمیجان با حضور امامان جمعه، رؤسای هیأت امنای مساجد، دهیاران و رؤسای شورای اسلامی و فرماندهان پایگاه‌های بسیج، ائمه جماعت مساجد، خیرین، مسئولان استانی و شهرستانی و اقشار مختلف مردم و با حضور و سخنرانی آیت‌الله اراکی نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری و دبیرکل تقریب مذاهب اسلامی و عضو حقیقی مجمع تشخیص مصلحت نظام در مصلای نماز جمعه شهرستان کمیجان برگزار شد همچنین در پایان همایش از فعالان این حوزه تقدیر بعمل آمد. 

در ادامه ابراهیم رستمی فرماندار شهرستان کمیجان گفت: ۱۱۵ مسجد در شهر وجود دارد که ۲۵ عالم مسئولیت امامت مساجد را برعهده دارند و ۱۵ خانه عالم برای حضور علما در شهرستان وجود دارد. 

وی گفت: یکی از حوزه‌هایی که دولت کمترین نقش را دارد و کمتر وارد می‌شود خانه عالم است، امید است این همایش منشأ رفع مشکلات شهرستان باشد. 

وی ادامه داد: لازمه مدیران شایسته و متعهد نیازمند داشتن مساجد فعال است، باید مساجدی باشند تا زمینه رشد باشد،  همانطور که ۳۱۳ شهید شهرستان خواستگاهشان مساجد بود،  وظیفه انسان سازی بیشتر خود را نشان می‌دهد و مساجدی که همه ارکان در آن فعال هستند. 

نظرات