رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-06-30 16:03 شماره خبر : 8100 https://diyareaftab.ir/short/NYB7D 0
امام‌ جمعه جاورسیان:

امام جمعه جاورسیان گفت: شجاعت آحاد ملت ایران، جوانان و نوجوانان این سرزمین حسینی از شاهکار و معجزات انقلاب اسلامی بود که به اسلام و مسلمین عزت داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ حجت‌الاسلام ربیعی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته گفت: 17 ربیع‌الاول میلاد رحمت للعالمین و امام صادق (ع) است. هر آنچه ما در مورد فضائل رسول‌الله بیان می‌کنیم  در مورد همه ائمه صدق می‌کند.

وی در ادامه بیان کرد: خداوند به خاطر وجود پیامبراکرم (ص) بر ما منت نهاد و نعمت عظمی بخشید. مهمترین مدال پیامبراکرم (ص) این است که عبد خداست و همه ما در روزانه در حین نماز این جمله را تکرار می‌کنیم که پیامبر عبد خداست و وجود ایشان به زندگی ما حیات طیبه بخشیده است.

ربیعی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: انقلاب اسلامی مانند گلی تازه شکفته بود که صدام بعثی با پشتیبانی 60 کشور به ایران حمله کرد .

خطیب جمعه جاورسیان گفت: صدام  دارای ارتش قدرتمند بود و آمریکا و اروپا و استکبار با دادن اطلاعات و تسهیلات اطمینان داده بودند که پیروز خواهند شد و نظام مقدس جمهوری اسلامی را براندازی می کند اما 8 سال گذشت و این آرزوی خود را به گور برد. 

وی تصریح کرد: شجاعت آحاد ملت ایران، جوانان و نوجوانان این سرزمین حسینی از شاهکار و معجزات انقلاب اسلامی بود که به اسلام و مسلمین عزت داد.

ربیعی ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی گفت: تعلیم و تعلم عبادت است و هر کسی به این امر مهم کمک می‌کند کار عبادی انجام داده است. سعادت، آرامش و اخلاق جامعه به تربیت اسلامی برمی‌گردد و معلمان و اساتید در کنار تدریس از تبیین و روشنگری اخلاقی، دینی و انقلابی نباید غفلت کنند.

وی افزود: ما باید مراقب فرزندان خود باشیم این فرزندان صدقات جاریه و امانت الهی و از باقیات و صالحات ما محسوب می‌شوند باید با رفتار و گفتار خود برای این نوجوانان و فرزندان پاک وقت بگذاریم و اجازه ندهیم دشمن از طریق فضاهای مجازی افکار جوانان و فرزندان ما را منحرف کند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار