رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/07/14 Saturday - 2024 05 October السبت ، 2 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-07-13 15:28 شماره خبر : 8604 https://diyareaftab.ir/short/e8rvk 0
نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی:

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با اشاره به اینکه وعده صادق یک عملیات مقدس است گفت: باید آنچنان قدرتمند باشیم که در مقابل جنایتکاران جهان و رژیم غاصب صهیونیستی ایستادگی کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ آیت‌الله قربانعلی دری ‌نجف‌آبادی، ظهر جمعه ۱۳ مهرماه، در خطبه‌های نماز جمعه، در مصلای بیت‌المقدس اراک، ضمن آرزوی سلامتی و پیروزی همه‌ی مسلمانان جهان، همه‌ی مردم را به تقوای الهی توصیه کرد و گفت: کلید موفقت همه‌ی ما در اخلاص است.

وی، افزود: فرهنگ جهاد و مقابله با دشمنان اسلام در کشور ما همیشگی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی بیان کرد: صدام یک اشتباه بزرگی را انجام داد که آن اقدام حمله به خاک کشور ما بود، اما ملت ایران با هزاران شهید، جانباز و اسیر، باعث شکوفایی کشور و انقلاب اسلامی ایران شد.

دری نجف‌آبادی عنوان کرد: نهاد آمادگی در سرزمین ما شکوفا شد و خداوند از جهاد انسان‌های با ایمان و مومن دفاع می‌کند و مستکبران را هیچگاه دوست ندارد.

وی اظهار کرد: مجاهدین فی‌سبیل الله، جان خود را در طبقه اخلاص در راه خدا می‌گذارند و کسانی که برای خدا قیام کنند پروردگار از آن‌ها دفاع خواهد کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی خاطرنشان کرد: وقتی که انسان جان خود را در راه خدا در طبقه اخلاص می‌گذارد مال دیگر ارزشی در برابر جان ندارد، طرف معامله خود خداوند است که وعده داده درجه عالی را به مجاهدین در راه خود عطا می‌کند.

دری نجف‌آبادی تصریح کرد: ما در یک جبهه تقابل با رژیم صهیونیستی و استعمارگران غربی قرار داریم که کانون جنایت، فتنه و کودک‌کشی در منطقه هستند و از آن حمایت می‌کنند.

وی بیان کرد: وعده صادق یک عملیات مقدس است و باید آنچنان قدرتمند باشیم که در مقابل جنایتکاران جهان و رژیم غاصب صهیونیستی ایستادگی کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی عنوان کرد: ما باید قوی و بااقتدار باشیم و از رهبر معظم و هوشیار انقلاب اسلامی پیروری کنیم و برای مقابله با هرگونه جنایات رژیم خون‌خوار صهیونیستی همه توان خود را به‌کار بگیریم.

دری نجف‌آبادی اظهار کرد: وعده تقوای الهی تنبلی، سستی و ساده‌اندیشی نیست، بلکه مجاهدت همه‌جانبه در جبهه‌های حق علیه باطل است که اسلام دینی است که همه مارا به شجاعت، درستکاری و جهاد دعوت می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: عملیات وعده صادق ۲ کار بزرگ و با ارزشی بود که در راستای انتقام‌جویی خون شهدای مقاومت از رژیم غاصب صهیونیستی روی داد و باعث اقتدار بیشتر و نشان دادن توانایی نظام جمهوری اسلامی ایران شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: از رهبر معظم انقلاب اسلامی تشکر می‌کنیم بابت عملیات بزرگ وعده صادق ۲ که با هوشیاری تمام، حامی مظلومان جهان و افزاینده قدرت مسلمان و ملت ایران است.

دری نجف‌آبادی بیان کرد: اگر رژیم خون‌خوار صهیونیستی بخواد جنایتی علیه ملت ایران انجام دهد، نظام جمهوری اسلامی ایران با توانایی بالا و قدرت نظامی بیشتر از قبل، برای نابودی کامل رژیم صهیونیستی از هیچ کاری مضایقه نمی‌کند.

وی عنوان کرد: کشورهای عربی که بی‌طرف ایستاده‌اند و یا به این رژیم جنایتکار کمک می‌کنند بدانند که غیرت خود را به یغما برده‌اند و درنهایت وقتی رژیم صهیونیستی تمام سودش را از این کشورهای عربی متحد خود برد، به نابودی آن کشور اقدام می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: از زحمات نیروهای انتظامی در راستای اقتدار و افزایش امنیت داخلی کشور تشکر می‌کنیم و همه حامی برادران و خواهران انتظامی کشور هستیم.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار