رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
یکشنبه 1403/07/15 Sunday - 2024 06 October الأحد ، 3 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-03-23 22:03 شماره خبر : 5929 https://diyareaftab.ir/short/VpodP 0
فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی:

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: انتخابات پیشرو بسیار مهم است و حماسه انتخابات مکمل حماسه بدرقه شهیدان خدمت است و این پیام را با مشارکت بالای مردم به دنیا نشان خواهیم داد.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ سردار مرتضی عمو مهدی، عصر امروز در نشست بصیرتی با موضوع امتداد حماسهٔ خدمت نگاهی به رویکردها و اقدامات شهید رئیسی و انتخابات پیشرو گفت: رهبر معظم انقلاب در بیانات خود فرمودند: «مبارزه شرافتمندانه‌ای را آغاز کرده‌اید و می‌خواهم به شما اطمینان دهم که امروز وضعیت در حال تغییر است و سرنوشت دیگر در انتظار منطقه حساس غرب آسیا است».

وی افزود: منطقه غرب آسیا محل اتفاقات آخرالزمانی است که رخ دادها و رویدادها بزرگ جهانی در این منطقه شروع خواهد شد و به کل جهان سرایت خواهد کرد اما سرنوشت این منطقه را چه کسانی رقم می‌زند آن کسی که عزم بالاتر، همت بیشتر و پیگیرتر است.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی بیان کرد: این راهی که ما انتخاب و در حال پیمودن آن به سمت قله هستیم، باید ایستادگی کرد و نباید احساس خستگی کرد و نباید ناهماهنگی‌ها و ناملایماتی که در جامعه رخ می‌دهد نباید نگران شد زیرا انقلاب اسلامی مراحل سختی را پشت سر گذاشته تا به شرایط خوب الان رسیده‌ایم.

سردار عمومهدی عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) فرمودند: «آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهانشان در راه پیشرفت کشور و خدمت به مردم و اعتلای جمهوری اسلامی ایران شهید شدند و آنها را شهدای خدمت می‌دانیم». بدین معنا است که رئیس جمهوری مورد تایید است که برای چی پیشرفت کشور، خدمت به مردم و اعتلای جمهوری اسلامی ایران باید فکر، اعتقاد و توان آن را داشته باشد که در این مسیر قدم بردارد.

وی خاطرنشان کرد: مردم با آرای بالا مسئول و رئیس جمهور آینده را انتخاب کنند زیرا انعکاس انتخابات با آرای بالا در دنیا انعکاس فوق‌العاده‌ای خواهد داشت.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی اظهار کرد: اینکه شخص اصلح انتخاب شود مهم است ولی مهم‌تر از آن مشارکت با آرای بالا مهم‌تر است. انتخابات پیشرو بسیار مهم است و حماسه انتخابات مکمل حماسه بدرقه شهیدان خدمت است و این پیام را با مشارکت بالای مردم به دنیا نشان خواهیم داد.

سردار عمومهدی در پایان تصریح کرد: ملت ایران برای اینکه بتوانند در معادلات پیچیده بین‌المللی منافع خود و عمق راهبردی خود را حفظ کنند و ظرفیت‌های طبیعی و انسانی خود را به مرحله بروز و ظهور برسانند و حفره‌ها و رخنه‌های اقتصادی و فرهنگی را پر کنند به یک رئیس جمهور فعال، آگاه، پرکار و معتقد به مبانی انقلاب احتیاج دارند و وظیفه ما این است که این موارد را برای مردم تبیین، روشن و تفسیر کنیم.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار