رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
یکشنبه 1403/07/15 Sunday - 2024 06 October الأحد ، 3 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-04-18 08:42 شماره خبر : 6625 https://diyareaftab.ir/short/V0gRQ 0
رئیس اورژانس‌ پیش‌بیمارستانی استان مرکزی بیان کرد:

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی استان مرکزی گفت: گروه‌های حساس از قبیل سالمندان، کودکان، مادران‌باردار و افرادی که دارای بیماری‌های زمینه‌ای هستند باید از حضور در مناطق مرکزی شهر که آلودگی هوای بیشتری وجود دارد اجتناب کنند.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ بهروز ایران‌نژاد با توجه به شرایط آلودگی و سکون هوای استان مرکزی گفت: شهروندان باید در روزهای آلوده از انجام فعالیت‌های فیزیکی شدید و ورزشی در هوای آزاد پرهیز نمایند.

وی بیان کرد: در هنگام بروز آلودگی هوا گروه‌های حساس از قبیل سالمندان، کودکان، مادران باردار و افرادی که دارای بیماری‌های زمینه‌ای هستند باید از حضور در مناطق پر تردد و مرکزی شهر که آلودگی هوای بیشتری وجود دارد اجتناب کنند.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی استان مرکزی عنوان کرد: شهروندان حتماً از ماسک‌های مخصوص جهت جلوگیری از استنشاق هوای آلوده استفاده کنند.

ایران‌نژاد اظهار کرد: شهروندان در این روزها باید از مایعات فراوان مخصوصاً شیر بیشتر مصرف کنند و از خورد میوه‌های تازه و سبزیجات بیشتر بهره ببرند.

وی ضمن اشاره به این موضوع که بخش عمده‌ای از آلاینده‌های هوا اکسیدان‌ها هستند و با ورود به بدن، رادیکال‌های آزاد تولید می‌نمایند، اظهار داشت: پیشنهاد می‌شود افراد از مواد غذایی آنتی اکسیدان بیشتر استفاده نمایند.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی استان مرکزی خاطرنشان کرد: اورژانس ۱۱۵ استان مرکزی در این روزها به صورت آماده باش کامل می‌باشد و شهروندان می‌توانند در صورت بروز هرگونه مشکل به نزدیکترین مرکز درمانی مراجعه نموده و یا با سامانه ۱۱۵ تماس بگیرند.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار