رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
شنبه 1403/06/31 Saturday - 2024 21 September السبت ، 18 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-10-27 10:48 شماره خبر : 2810 https://diyareaftab.ir/short/eGkQG 0
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: داعش قصد تخریب قبور و مزار مطهر اهل‌بیت(ع) را داشت ولی با فداکاری شهدا و مجاهدین جان بر کف اسلام به‌ویژه شهید سلیمانی مشت محکمی بر دهان آنان کوبیده شد و نتوانستن به اهداف پلیدشان برسند.

به گزارش «دیار آفتاب»؛ آیت‌الله قربانعلی دری نجف آبادی صبح امروز در درس اخلاق مدیران استان مرکزی گفت: تحولات قلبی و درونی انسان، آغاز تغییرات اجتماعی خواهد بود که ماه مبارک رجب در انجام چنین تحولاتی تأثیر به سزایی دارد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: همچنین دعاهای مفاتیح الجنان و ادعیه وارده از اهل‌بیت(ع) در تحولات درونی مؤمن نافذ می‌باشند. دنیا محل گذر است و جز عمل صالح چیزی برای انسان باقی نخواهد ماند.

امام جمعه اراک افزود: سیاست اسلامی، همان دیانت الهی است و همراه فریب و دغل‌کاری نیست برخلاف سیاست‌های استکبار جهانی که بر اساس دروغ و جنایت و خیانت می‌باشد. بهترین الگوها و مصادیق سیاست توحیدی، انبیای الهی و ائمه اطهار(ع) هستند.

وی در ادامه گفت: داعش قصد تخریب قبور و مزار مطهر اهل‌بیت(ع) را داشت ولی با فداکاری شهدا و مجاهدین جان بر کف اسلام به‌ویژه شهید سلیمانی مشت محکمی بر دهان آنان کوبیده شد و نتوانستن به اهداف پلیدشان برسند.

عضو مجلس خبرگان رهبری اضافه‌کرد: مسئولیت‌های در نظام اسلامی می‌بایست در دست افراد جامع شرایط، امانت‌داری، دلسوز باشد و از سپردن کارها به‌دست افراد غیر شایسته خودداری شود.


انتهای خبر /

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار