رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
شنبه 1403/06/31 Saturday - 2024 21 September السبت ، 18 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-06-31 16:41 شماره خبر : 7985 https://diyareaftab.ir/short/V5o5l 0
رزمنده دوران دفاع مقدس:

رزمنده دوران دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس یادآور روزهای عاشقی ملت ایران است که با سر و جان برای حمایت از امام خمینی (ره) و دفاع از جان، مال و ناموس خود در صف اول جبهه‌های حق علیه باطل آماده شدند.

رحیم غلامی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ در خصوص هفته دفاع مقدس و الگو گیری مدیران از شهدا و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس گفت: جهاد در راه خدا و شهادت راز رزمندگان دوران دفاع مقدس بود، یعنی عمل صالحی را در خلوت انجام دادن بدون اینکه کسی متوجه شود.

وی بیان کرد: رزمندگان با رهبری حضرت امام خمینی (ره) و نفس مسیحایی خود همه مردم کشور را در کنار یکدیگر برای جهاد در راه خدا جمع کرد، از قبیل لر، بلوچ، فارس، ترک و عرب تا وحدت کلمه را به دنیا نشان دهد، لذا حضرت امام خمینی (ره) همیشه پشتیبان رزمندگان در جبهه‌های حق علیه باطل بود و خود نیز مرد میدان بود.

رزمنده دوران دفاع مقدس عنوان کرد: در دوران ۸ سال دفاع مقدس بین رزمندگان زیبایی‌های بسیاری اتفاق می‌افتاد که ملائک به این عاشقی قبطه می‌خورند، همه رزمندگان در راه خدا و برای خدا مسئولیت حفاظت و حراست از وطن را قبول کردند و به لذت شهادت، اسارت و جانبازی رسیدند.

غلامی تصریح کرد: هفته دفاع مقدس یادآور روزهای عاشقی ملت ایران است که با سر و جان برای حمایت از امام خمینی(ره) و دفاع از جان، مال و ناموس خود در صف اول جبهه‌های حق علیه باطل آماده شدند، لذا تمام مردم کشور برای آزادی و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران زحمت کشیدند تا پیروزی حاصل شد.

وی در خصوص الگو‌گیری مدیران از شاخص‌های ۸ سال دفاع مقدس اظهار کرد: امروز باید مسئولان و مدیران کشور برای گسترش دادن سطح دید خود نسبت به ارباب رجوع و حل مشکلات مردم در بهترین شکل ممکن از شهیدان و رزمندگان دوران دفاع مقدس الگوشگیری کنند، لذا این شهیدان و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس یادگاران دفاع از وطن و ناموس کشور محسوب می‌شوند.

رزمنده دوران دفاع مقدس افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند که این جنگ مایع گنج مردم ایران است، لذا باید برای پایداری این هفته مقدس تمام توان خود را برای روایت‌گری اتفاقات ۸ سال دفاع مقدس را به نسل بعدی انتقال داده شود تا به آگاهی برسند و خود را جهادگر این انقلاب بداند.

غلامی گفت: جوانان ذخیره‌های انقلاب اسلامی هستند که در عرصه علم و فناوری در دنیا نمره اول را بر گردن دارند این یکی از افتخارات ۸ سال دفاع مقدس است که این چنین جوانانی را پرورش می‌دهد تا دشمنان انقلاب اسلامی نتوانند چپ به کشور نگاه کنند.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار