رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/07/14 Saturday - 2024 05 October السبت ، 2 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-04-18 06:23 شماره خبر : 6603 https://diyareaftab.ir/short/Vwa8Q 0
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی:

معاون سیاسی استاندار مرکزی با اشاره به اینکه حضور مردم در انتخابات نشانه ولایتمداری است گفت: مردم با لبیک گفتن به ندای رهبر انقلاب پای صندق‌های رای حاضر شدند.

بهنام نظری در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیل «دیار آفتاب»؛ در خصوص حضور گسترده مردم در دور دوم انتخابات، گفت: مردم با لبیک گفتن به ندای رهبر انقلاب پای صندق‌های رای حاضر شدند، علی‌رغم تمام توطئه‌هایی که دشمنان داخلی و خارجی اندیشیدند و تمام توانشان را گذاشتن تا انتخابات مرحله دوم نسبت به مرحله اول حضور مردم ضعیف‌تر باشد.

وی بیان کرد: یک پیام فنی و تخصصی برای دشمنان و برای آنهای که دنبال سست کردن مردم بودند، در مرحله دوم مردم نسبت به مرحله اول بیشتر شرکت کردن یک حرکت سازماندهی شده از سوی مردم بود و خواستن بگویند اگر ما گلایه و نگرانی داریم پای رهبری و نظام هستیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی عنوان کرد: تعداد افرادی که در انتخابات شرکت کردن نشان دادن که پای نظام هستند و با سلایق و علایق مختلف هر کسی به دنبال افتخارآفرینی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

نظری افزود: دیروز رئیس جمهور منتخب در مرقد مطهر حضرت امام خمینی(ره) حاضر شدند یعنی تجدید بیعت با آرمان‌های امام و نظام و پاسخ کوبنده به دشمنانی که بیرون نشسته‌اند و مردم را برای جدایی از آرمان‌های نظام تشویق می‌کردند، داشت.

وی تصریح کرد: در جمهوری اسلامی ایران هر رئیس جمهوری با هر گرایشی فکری رای بیارد برای مردم کشور محترم است و مسیرش شهدا و آرمان‌های امام است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی اظهار کرد: نه ظلم می‌کنیم به کسی، نه زور می‌پذیریم، نه زور می‌گویم، نه زور می‌پذیریم، در مسیر مواجه با قدرت‌های جهان هم قائل به این هستیم که یک کشور مقتدریم و در مقابل مظلومانی که در مقابله با رژیم‌های غاصبشون ظلم می‌شود حتما استوار ایستاده‌ایم.

نظری اذعان کرد: ان‌شاءالله دولت چهاردهم با تاسی از آرمان‌های نظام و انقلاب، مسیر خدمت شهید رئیسی را ادامه بدهند و در پیشرفت کشور در فتح قله‌هایی که مقام معظم رهبری نوید داده‌اند تا توفیق داشته باشند.

وی گفت: همه ما امروز موظف و مکلفیم که در مسیر رهبری و در مسیر آرمان‌ها حرکت کنیم و دولت چهاردهم هم جدای از این موضوع نیست و حتماً با ارائه طریق‌ها و راهبردهای مقام معظم رهبری و رهبری حکیمانه ایشان با اتخاذ راهبرد ایران قوی مسیرهای افتخار را طی خواهد کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی بیان کرد: دولت چهاردهم با قدرت و قوت با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها در پیشبرد اهداف نظام گام بردارد.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار