رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/07/14 Saturday - 2024 05 October السبت ، 2 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-07-13 04:28 شماره خبر : 8568 https://diyareaftab.ir/short/NDbvJ 0
دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان مرکزی:

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان مرکزی گفت: سبزپوش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حمله موشکی سیلی محکمی به استکبار جهانی آمریکای جنایتکار و سیلی محکمی دیگر به رژیم کودک‌کش صهیونیستی در منطقه زد.

حجت‌الاسلام رضا تاج‌آبادی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ در خصوص عملیات غررآفرین وعد صادق۲ گفت: مردم به محض اینکه متوجه حمله موشکی وعد صادق۲ شدند با شور و اشتیاق وارد خیابان‌ها شدند و با تجمع و شعارهای ضد رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار حمایت خود را از مردم مظلوم و بی‌پناه غزه و لبنان اعلام کردند.

وی بیان کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند رژیم صهیونیستی خبث همانند یک سگ هار شده است و گفتمان با این حیوان وحشی دیگر اثری ندارد، لذا اگر قبل از اینکه مهمان عزیز جمهوری اسلامی ایران اسماعیل هنیه و شهادت سید حسن نصرالله این اقدام را علیه وحشی‌گری رژیم خونخوار و کودک‌کش صهیونیستی انجانم داده بودیم شاهد این چنین مصیبت‌های نبودیم.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان مرکزی عنوان کرد: برادران مقتدر و سبزپوش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حمله موشکی سیلی محکمی به استکبار جهانی آمریکای جنایتکار و سیلی محکمی دیگر به رژیم کودک‌کش صهیونیستی در منطقه زد تا حساب کار در دستانشان بیاید و این دومین حمله موشکی را به یادگار در ذهن‌هایشان نگه دارند، لذا بار سومی وجود ندارد و نابودی کلی را در بر خواهد داشت.

تاج‌آبادی تصریح کرد: اسلام دین تربیت، صلح و هدایت است، لذا با اقدام حکیمانه و قدرتمندانه رهبر معظم انقلاب توانستیم هیمنه رژیم صهیونیستی جنایتکار را بشکنیم همانطور که رهبر فرزانه انقلاب فرمودند اگر عقب‌نشینی غیرتاکتیکی کنید حتما ضربه محکمی خواهید خورد یعنی با اقتدار وارد میدان شدن تا دشمنان انقلاب اسلامی ذره‌ای به خود اجازه بی‌احترامی را نسبت به جمهوری اسلامی را نداشته باشند.

وی اظهار کرد: مردم از دیپلمات‌های میدان جهانی خواستار برخورد جدی با رژیم صهیونیستی و همدستانشان هستند، لذا مسئولان بدانند مردم پشتیبان مسئولان هستند و پا به پای دولت حرکت خواهند کرد.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار