رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/07/14 Saturday - 2024 05 October السبت ، 2 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-03-21 06:00 شماره خبر : 5867 https://diyareaftab.ir/short/erJYm 0
رئیس کمیسیون نظارت شورای اسلامی کلان‌شهر اراک:

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی کلان‌شهر اراک بیان کرد: انتظار می‌رود که رئیس‌جمهور آینده از لابی‌گری، سیاسی‌گری، زد و بند و سهامی کردن کابینه برای رسیدن به قدرت به دور باشد.

سید وحید میرنظامی، در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ پیرامون ویژگی‌ها و شاخصه‌های رئیس جمهور تراز از نگاه امام و رهبری در مقایسه با شهید رئیسی، شهید رجایی گفت: شهید رئیسی نمونه یک مسئول با صداقت، پاک و اخلاص است که در دهه‌های اخیر این ویژگی‌ها در برخی از مسئولان کمتر دیده می‌شد.

وی افزود: یکی از ویژگی‌های بارز شهید سید ابراهیم رئیسی پیوند بین معنویت، اخلاق و سیاست است که باعث جذب دل‌های مردم به خود شده بود.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی کلان‌شهر اراک بیان کرد: انتظار می‌رود که رئیس‌جمهور آینده از لابی‌گری، سیاسی‌گری، زد و بند و سهامی کردن کابینه برای رسیدن به قدرت به دور باشد زیرا این ویژگی‌ها شایسته رئیس‌جمهور کشور اسلامی و مردمی ایران نیست.

نظام‌آبادی عنوان کرد: ویژگی‌های رئیس‌جمهور آینده همان ویژگی‌های شهید رئیسی است که صداقت، ساده‌زیستی، مردمی، اخلاص، اولویت‌بندی نیازهای مردم از خصوصیات این شهید بزرگوار و ویژگی‌های یک رئیس‌جمهور تراز است.

وی پیرامون خدمات و دستاوردهایی که دولت شهید رئیسی انجام داد و مایه برکت و آبادانی و توسعه و پیشرفت شده، اظهار کرد: توجه به مناطق کم‌برخوردار و محروم، توجه به اقشار ضعیف و کم‌درآمد، تکمیل پروژه‌های نیمه‌کاره که بیش‌از چند سال رها شده بود از خدمات و دستاوردهای دولت شهید رئیسی است.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی کلان‌شهر اراک خاطرنشان کرد: تکمیل پروژه بیمارستان ولیعصر(عج) اراک، بهسازی وضعیت شرکت‌های صنعتی و تولیدی اراک شامل آذرآب و هپکو از خدمات شهید رئیسی در استان مرکزی است.

نظام‌آبادی در خصوص وحدت و عدم دامن‌زدن به اختلافات کاندیداها به عنوان مشی شهید رئیسی تصریح کرد: نامزدهای انتخاباتی چهاردهمین دوره از ریاست جمهوری، یکدیگر را تخریب و فضای انتخابات را آلوده به مباحثی که سندیت ندارد نکنند.

وی بیان کرد: کاندیدا در مناظرات انتخاباتی محاسن یکدیگر را بازگو کنند و اگر نقدی هم به هم دارند با شیوه صحیح و سازنده مطرح کنند.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی کلان‌شهر اراک عنوان کرد: در انتخابات پیش‌رو با مشارکت حداکثری شرکت خواهیم کرد و به نامزدی رأی می‌دهیم که خداترس و دلسوز مردم باشد.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار