رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/07/14 Saturday - 2024 05 October السبت ، 2 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-07-11 14:40 شماره خبر : 8563 https://diyareaftab.ir/short/VboZP 0
کارشناس مسائل سیاسی منطقه:

کارشناس مسائل سیاسی منطقه گفت: شهادت‌طلبی و استمرار در شهادت تفکر مردم حزب‌الله است و این تفکر منتظران ظهور حضرت حجت (عج) است.

حسین رجبی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ در خصوص مکتب و تفکر سید حسن نصرالله گفت: مکتب حزب‌الله و سید حسن نصرالله همان مکتب عاشورا، امام حمینی (ره) و رهبر فرزانه انقلاب است، لذا آنچه روشن است عزت و آگاهی شیعیان امت اسلام بعد از روی کار آمدن حزب‌الله است.

وی در خصوص روحیه شهادت طلبی ملت حزب‌الله بیان کرد: شهادت‌طلبی و استمرار در شهادت تفکر مردم حزب‌الله است و این تفکر منتظران ظهور حضرت حجت (عج) است، لذا حضور در میدان نبرد یکی از آرزوهای ملت حزب‌الله است، ایستادگی می‌کنند تا دشمن را نابود کنند.

کارشناس مسائل سیاسی منطقه در خصوص شهادت سید حسن نصرالله عنوان کرد: با شهادت سید مقاومت امت اسلام سربلند شد، لذا با شهادت سید حسن نصرالله مکتب و تفکر اسلام ترک نخواهد شد بلکه عزمشان نسبت به قبل از شهادت سید حسن نصرالله بیشتر خواهد شد.  

رجبی تصریح کرد: بعد از تشکیل امت اسلامی و حزب‌الله، سید حسن نصرالله به‌عنوان برجسته‌ترین رهبر عرب شناخته شد، ایشان تفکری که از امام خمینی (ره) بر گرفته بود را به ملت حزب‌الله انتقال و با وحدت و جهاد در راه خدا راه مکتب و تفکر اسلامی را پیش بردند.

وی افزود: امروز تمام دنیا برای مردم بی‌پناه غزه، فلسطین و لبنان تجمع‌های چند میلیونی برگزار می‌کنند و حمایت همه جانبه خود را از مردم مظلوم غزه اعلام می‌کنند، لذا مردم غزه هم با ایستادگی و استقامت به تمام دنیا نشان دادند که با دست خالی هم می‌توان در مقابل ظلم، کفر و ناترازی در برابر دشمن مقاومت کرد.

کارشناس مسائل سیاسی منطقه تصریح کرد: مظلومیت مردم فلسطین و غزه موجب شده بسیاری دانشجویان و آزادی‌خواهان جهان در مقابل استکبار جهان ایستادگی کنند که این جریان هم در رابطه با مکتب و تفکر اسلام ناب در جریان است.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار