رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
یکشنبه 1403/02/16 Sunday - 2024 05 May الأحد ، 26 شوّال ، 1445
ساعت
1403-02-07 05:57 شماره خبر : 4878 https://diyareaftab.ir/short/4aokd 0
دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان مرکزی:

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان مرکزی گفت: حمایت همه جانبه مردم و مسئولان از طرح نور باعث دلگرمی پلیس مقتدر منجر به اجرای بهتر طرح خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین رضا تاج آبادی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ در خصوص اجرای طرح نور توسط ماًموران نیروی انتظامی گفت: طرح نور با پیشگامی پلیس مقتدر در حال اجرا است و نیاز است برای تداوم اجرا تمام اقشار جامعه از این طرح حمایت کنند.

وی بیان کرد: طرح نور طرح بسیار خوب و به‌جای در قالب اجرای عفاف و حجاب در جامعه به میدان آمده است، تمامی دستگاه‌های مربوط باید پای کار باشند و از پلیس حمایت کنند تا هنجارشکنان نتوانند بی‌قانونی را در کشور رواج دهند.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان مرکزی عنوان کرد: حامیان ماًموران نیروی انتظامی مردم همیشه در صحنه هستند، تذکر لسانی توسط پلیس در مراکز عمومی به هنجارشکنان موجود در جامعه در مرحله اول، اجرای قانون اسلامی در کشور است و ناهنجاری و بی‌قانونی در کشور را کنترل می‌کند.

تاج آبادی افزود: افرادی که برای ایجاد ناهنجاری در جامعه سازماندهی شده‌اند و می‌خواهند قانون اسلامی کشور را زیر پا بگذارند حتما پلیس با آنها برخورد خواهد کرد و مردم و مسئولان برای حمایت از پلیس مقتدر به میدان خواهند آمد.

وی تصریح کرد: سردار رادان در نشستی با اعضای تیم تشکیل دهنده طرح نور در سراسر کشور گفتند با حمایت‌های مجلس، دولت و قوه قضائیه و همراهی مردم اجرای طرح نور را با قوت، دقت و هوشمندی ادامه خواهیم داد لذا اجرای این طرح همراهی همگان را نیاز دارد.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان مرکزی اظهار کرد: امر به معروف و تذکر لسانی باید انجام شود لذا رهبر معظم انقلاب در بیاناتشان متذکر شدند تذکر به بی‌حجابی شود نه دعوا، بحث و جدار، تا همه با هم از این طرح حمایت کنیم.

تاج آبادی گفت: حمایت همه جانبه مردم و مسئولان از طرح نور باعث دلگرمی پلیس مقتدر منجر به اجرای بهتر طرح خواهد شد.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار