رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
شنبه 1403/02/15 Saturday - 2024 04 May السبت ، 25 شوّال ، 1445
ساعت
1403-02-06 06:48 شماره خبر : 4905 https://diyareaftab.ir/short/4ZR0X 0
شاعر فراهانی:

شاعر فراهانی گفت: در غزه وعده صادق مژده برچیده‌شدن رژیم کودک‌کش و غاصب صهیونیستی به وضوح بیان شده است و در بیت بیت این غزل خبرهای خوشی را در پی دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ حسن وروانی فراهانی در گفتگو با فراهان خبر گفت: یکی از افتخارات رهبر معظم انقلاب اسلامی، تسلط کامل ایشان به ادبیات فارسی به ویژه شعر است.

 

وی افزود: رهبر معظم انقلاب هر ساله با شاعران برجسته‌ی کشور جلساتی برگزار می‌کند که حاکی از علاقه‌ی وافر معظم‌له به بحث غنی شعر و شاعری است.

 

وروانی اظهار کرد: غزل وعده صادق رهبر معظم انقلاب نشانه‌ی ذهن روشن و آینده‌نگری مقام عظمای ولایت است.

 

شاعر فراهانی گفت: در این غزه مژده برچیده‌شدن رژیم کودک‌کش و غاصب صهیونیستی به وضوح بیان شده است و در بیت بیت این غزل خبرهای خوشی را در پی دارد.

 

صاحب اثر کتاب شعر ارمغان‌دل گفت: در بیت «چو ره به قبله‌ی امن است...»؛ خبر از پیروزی بر ظلم و تحقق امنیت در فلسطین و بیت‌المقدس قبله‌ اول مسلمین می‌دهد.

 

وی افزود: عملیات وعده صادق نیز قدرت پوشالی صهیونیسم را آشکار ساخت و قدرت والا و شگرف میهن‌مان ایران عزیز را بر جهانیان فهماند.

 

وروانی فراهانی اظهار کرد: در بیت زیبای «عصا بیفکن و از بیم اژدها مگریز!»؛ تلمیحی زیبا و بجا به داستان حضرت موسی(ع) و مبارزه آن حضرت با فرعون زمان است.

 

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری با استادی کامل، اسرائیل خونخوار را فرعون زمان دانسته و مسلمانان را چون حضرت موسی(ع) و از آنان می‌خواهد در برابر ظلم و خونخواری اسرائیل غاصب قد علم کرده و با عصای قدرت به نبرد با این غدّه سرطانی روی آورند و دنیای منهای اسرائیل را تجربه کنند.

شاعر فراهانی خاطر نشان کرد: به امید آن روز زیبا که کودکان غزه و جهان در آرامش و شادی بی‌نظیر زندگی کنند و با ظهور منجی عالم بشریت به خوشبختی و سعادت کامل برسند.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار