رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
چهارشنبه 1403/08/02 Wednesday - 2024 23 October الأربعاء ، 20 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
رزمنده دفاع مقدس:

رزمنده دفاع مقدس گفت: فتنه‌های جاری و خرمشهرهای پیچیده‌تر از گذشته در پیش است که باید به وسیله ناامن کردن فضای مجازی از فتنه‌ها جلوگیری کرد.

به گزارش «دیار آفتاب»؛  اسماعیل یعقوبی‌فر، در گفتگو با خبرنگار اجتماعی ندای تفرش گفت: تمام خوبی‌ها مانند رفاقت، یگانگی، بی‌ریایی، معنویت، غیرت، شجاعت، ایثار و وطن پرستی، دینداری و امید به شهادت در راه خدا در جبهه‌ها وجود داشت به همین دلیل می‌توان از جبهه‌ها به عنوان یکی دانشگاه عشق یاد کرد.
یعقوبی‌فر با بیان اینکه تفاوتی میان سربازان امام خمینی(ره) و امام خامنه‌ای (مدظله العالی) وجود ندارد اظهار کرد: سربازان امام خمینی(ره) در دوران دفاع مقدس درگیر جنگ سخت بودند و به وسیله تجهیزات نظامی با دشمن بعثی می‌جنگیدند اما امروزه سربازان امام خامنه‌ای (مدظله العالی) درگیر جنگ نرم هستند و با وسایل الکترونیکی از طریق فضای مجازی با دشمنان اسلام و جمهوری اسلامی می‌جنگند.
وی ادامه داد: با وجود اینکه نیروی کمتری در برابر رسانه‌های معاند فارسی زبان وجود دارد اما باید فضای مجازی را برای دشمن ناامن کرد و از فنته‌های جاری و خرمشهرهای آینده که پیچیده‌تر و توسط خودی‌ها تبلیغ و ترویح می‌شود، جلوگیری کرد.
رزمنده دفاع مقدس عنوان کرد: ایمان، شجاعت، شب زنده داری رزمندگان، دعای مردم و پشتیبانی از جبهه‌ها رمز پیروزی در دفاع مقدس بود و تمام کفر جهانی با تجهیزات روز دنیا در مقابل نهال نوپای اسلام و انقلاب ایستادن اما رزمندگان با گوشت، خون و جان خود در مقابل دشمنان ایستادگی کردند به طوری که اسلحه‌ای بجز «الله‌اکبر» و اسلحه‌های سبک غنیمتی نداشتند.
یعقوبی‌فر در پایان با بیان اینکه نگهداری انقلاب از انقلاب کردن سخت‌تر است، تصریح کرد: جلوگیری از ریزش‌های ارزشی و از بین بردن ریا، خودپسندی، بی‌دینی بسیار کار مهمی است که باید با تبیین رشادت‌ها و زندگی رزمندگان در جبهه‌ها انجام شود و بنابر فرموده حضرت امام خمینی(ره): «نگذاریم انقلاب به دست نااهلان بیفتد».
انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار