رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
سه‌شنبه 1403/08/01 Tuesday - 2024 22 October الثلاثاء ، 19 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-08-01 11:50 شماره خبر : 8976 https://diyareaftab.ir/short/VWRp2 0
فرمانده سپاه حضرت روح‌الله استان مرکزی:

فرمانده سپاه حضرت روح‌الله استان مرکزی گفت: اردوی راهیان نور دانش‌آموزی یک فرصت فرهنگی در جهت افزایش امیدآفرینی است.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ سردار مرتضی عمومهدی، صبح امروز، در جلسه اقدامات اجرایی راهیان نور دانش‌آموزی در آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: سال‌هاست که جبهه باطل و جریان‌های استکبار غربی با تمام قوا در مقابل جریان انقلاب اسلامی ایستاده است.

وی افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، کشورها و نظام‌های سلطه‌گر، منافع دنیایی خود را در خطر دیدند و با همه‌ی توان مقابل اسلام و انقلاب ایستادند، زیرا جریان عدالت‌خواه ایران اسلامی، نه‌تنها جامعه خود را تحت پوشش قرار داد، بلکه به دیگر نقاط جهان هم فهماند که با عزم و اراده ملی می‌توان انسانیت و عدل و داد را در زندگی اجتماعی رواج داد.

فرمانده سپاه حضرت روح‌الله استان مرکزی بیان کرد: جامعه غرب و استکبار جهانی خواهان پیشرفت امت اسلامی، به‌ویژه کشور ایران نیست و با مانع تراشی‌ها، سنگ‌اندازی‌ها و نفوذهای سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی می‌خواهد از ارتقای علمی و اقتصادی جامعه ایران و اسلام جلوگیری کند.

عمومهدی عنوان کرد: ما باید با همه‌ی توان در جهت پیشرفت کشور و نظام اسلامی ایران با استواری روزافزون قدم برداریم و محافظ جان، مال، ناموس و میهن خود باشیم.

وی اظهار کرد: برای اینکه در یک جامعه پیشرفت حاصل شود، به مولفه‌های گوناگونی نیاز است، که از مهم‌ترین آن، امیدآفرینی در بین نوجوانان و جوانان است که با ایجاد امیدآفرینی، جبهه انقلاب اسلامی در مقابل کفر پیروز می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت روح‌الله استان مرکزی خاطرنشان کرد: امیدآفرینی با انجام کارهای فرهنگی،  تربیتی و پرورشی حاصل می‌شود و همه مسئولان موظف هستند این امر را مخصوصا در میان دانش‌آموزان ایجاد کنند.

عمومهدی تصریح کرد: دانش‌آموزان قشر جوان و تأثیرگذار جامعه هستند و اگر بخواهیم در کشور پیشرفت ایجاد کنیم باید در مدارس و بین دانش‌آموزان امیدآفرینی را رواج دهیم زیرا در مقابل شهدا مسئول هستیم که فرزندانمان را با اسلام و انقلاب آشنا کنیم.

وی بیان کرد: اردوی راهیان نور دانش‌آموزی یک فرصت فرهنگی است که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و آموزش و پرورش در کنار هم با انجام کارهای تربیتی و پژوهشی به شناخت دستاوردهای نظام و ایجاد امیدآفرینی بین دانش‌آموزان می‌پردازند.

در پایان این مراسم از پوستر رویداد تولید محتوای دیجیتال دانش‌آموزی استان مرکزی که در ۱۷ آبان‌ماه سالجاری در اراک برگزار می‌‎شود، رونمایی شد.

 

 

اردوی راهیان نور باعث افزایش امید در دانش‌آموزان می‌شود
اردوی راهیان نور باعث افزایش امید در دانش‌آموزان می‌شود
اردوی راهیان نور باعث افزایش امید در دانش‌آموزان می‌شود
اردوی راهیان نور باعث افزایش امید در دانش‌آموزان می‌شود
اردوی راهیان نور باعث افزایش امید در دانش‌آموزان می‌شود
اردوی راهیان نور باعث افزایش امید در دانش‌آموزان می‌شود

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار