رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
سه‌شنبه 1403/08/01 Tuesday - 2024 22 October الثلاثاء ، 19 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-08-01 13:49 شماره خبر : 8981 https://diyareaftab.ir/short/NKbXj 0
مدیر مالی شرکت صنایع آذرآب گفت:

مدیر مالی شرکت صنایع آذرآب گفت: شرکت صنایع آذرآب، با رویکرد تحول‌گرایانه و برنامه‌ریزی دقیق از سوی تیم مدیریتی جدید صنایع آذرآب، اکنون این صنعت بعد از ۵ سال به سوددهی رسیده است.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ مصطفی هجرتی، امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به رویکرد جدید در مدیریت شرکت به ویژه در حوزه بازاریابی، تولید و فروش گفت: با اتخاذ سیاست‌های نوآورانه و مدیریت بر مبنای دانش و برنامه‌ریزی دقیق در 6 ماه گذشته رشد ۷۵ درصدی درآمدهای عملیاتی به ثبت رسید و شرکت از زیان‌دهی خارج شد.

وی افزود: مدیریت جدید از تیرماه سال گذشته تا به امروز با اصلاح ساختارهای مالی و مدیریتی، این شرکت را از مسیر زیان‌دهی به سمت سودآوری هدایت کرده است.

مدیر مالی شرکت صنایع آذرآب بیان کرد: در ۶ ماهه نخست سال ۱۴۰۲ میزان زیان خالص شرکت ۳۰۲ میلیارد ریال بوده که هم‌اکنون این رقم به سود خالص ۳۲ میلیارد ریال رسیده است که نشان از رشد بیش از ۳۳۴ میلیارد ریالی دارد.

هجرتی خاطرنشان کرد: این امر نشان از قرار گرفتن آذرآب بر روی ریل تولید و به ثمر نشستن برنامه‌ریزی‌ها و مدیریت تحول‌گرایانه در شرکت دارد و این موفقیت می‌تواند نقطه عطفی در تاریخ شرکت و همچنین نویدبخش ادامه رشد در آینده نزدیک باشد.

وی عنوان کرد: این موفقیت به دلیل افزایش حجم فروش و اجرای استراتژی‌های جدید مدیریتی به‌دست آمده و می‌تواند روند صعودی برای آینده این شرکت را تضمین کند.

مدیرمالی شرکت صنایع آذرآب اظهار کرد: این واحد تولیدی مادر تخصصی و دانش‌بنیان در حوزه‌های پیمانکاری عمومی و مدیریت پیمان در قالب مهندسی، بازرگانی و فعالیت اجرایی ساختمان، طراحی، ساخت، نصب و راه‌اندازی و خدمات پس از فروش و بهره‌برداری پروژه‌های حوزه انرژی اعم از نیروگاهی، ساخت و بهره‌برداری نیروگاه‌های تجدیدپذیر شامل بادی، خورشیدی و…، صنایع نفت، پتروشیمی وگاز، احداث کارخانجات سیمان، قند، فوالد و نظایر آن فعالیت دارد.

هجرتی در پایان تصریح کرد: شرکت صنایع آذراب در سال ۱۳۸۲ در روند جریان خصوصی سازی غلط دچار چالش و مشکلات عدیده تولیدی و کارگری شد اما با پیگیری مستمر رئیس جمهور شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی در تیرماه سال۱۴۰۱ و تغییر سهام‌دار عهده به یکی از شرکت‌های زیر مجموعه سازمان انرژی اتمی به عنوان یک سهامدار و مالکیت با صلاحیت و اهلیت در مسیر رشد و توسعه و تحول قرار گرفت.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار