رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
سه‌شنبه 1403/08/01 Tuesday - 2024 22 October الثلاثاء ، 19 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-08-01 19:22 شماره خبر : 8989 https://diyareaftab.ir/short/4X7ng 0
امام جمعه موقت تهران:

امام جمعه موقت تهران گفت: جبهه‌ مقاومت با ایستادگی خود و رهبری شهید سید حسن نصرالله، شهید اسماعیل هنیه و یحیی سنوار در دنیا تاریخ‌ساز شد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ آیت‌الله کاظم صدیقی، عصر امروز در مراسم رونمایی از کتاب کیمیازاد با نویسندگی «رضا جیریایی و ابوالفضل ملکی» گفت: جبهه‌های مقاومت با ایستادگی خود و رهبری شهید سید حسن نصرالله، شهید اسماعیل هنیه و یحیی سنوار در دنیا تاریخ‌ساز شدند.  

وی افزود: دو جوان فرهیخته در کلانشهر اراک شهر شهیدان و استان زادگاه بنیانگذار انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) در این شرایط جامعه قلم به دست گرفته‌اند و جهاد تبیین می‌کنند.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر بیان کرد: چهار چیز را خداوند از انسان می‌خواهد: در اولین قدم خودشناسی است به‌دین صورت که انسان در اولین قدمی که برمی‌دارد این است که خود را بشناسد تا بتواند مسیر جهنم از بهشت را بشناسد. برخی انسان از خود غافل هستند.  

صدیقی عنوان کرد: دومین عاملی که خدا از انسان می‌خواهد خودیابی است که دومین قدم در شناخت است که انسان باید بعد از خودشناسی به خودیابی رسیده باشد تا بتواند خود را در این روزگار پیدا کند.  

وی بیان کرد: سومین عامل و قدم خودسازی است به گونه‌ای که انسان‌ها قوه انسانی و حیوانی که درون خود دارد باید بتواند قوه انسانی خود را بسازد تا توانایی کنترل شهوت خود را داشته باشد.  

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر اظهار کرد: چهارمین عامل در خداشناسی، خودپایی است که باید مراقب دستاوردهای تقوا باشیم.

صدیقی در پایان تصریح کرد: اگر انسان به این شناخت‌ها رسیده باشد نور خداوند درون وی تجلی پیدا می‌کند.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار