رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
چهارشنبه 1403/08/02 Wednesday - 2024 23 October الأربعاء ، 20 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-08-02 04:37 شماره خبر : 8972 https://diyareaftab.ir/short/VlB73 0
نماینده مردم اراک، خناب و کمیجان در مجلس:

نماینده مردم اراک، خناب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: یحیی سنوار الگوی جاودانگی برای جوانان شد و این الگوی شاخص باعث شد رزمندگان امید تازه‌ای بگیرند و برای ادامه دادن راه شهیدان مقاومت استوار بمانند.

نادرقلی ابراهیمی در گفگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ در خصوص شهادت شهید یحیی سنوار گفت: شهادت یحیی سنوار بر گرفته از الگوی عملی از انقلاب اسلامی است، لذا در حقیقت سردار حماسه‌آفرین حماس را با تلاش شبانه‌روزی و کار برای خدا را از دست دادیم.

وی بیان کرد: رژیم خونخوار و خبیث صهیونیستی فکر نکند با به شهادت رساندن رهبران محور مقاومت می‌توانند ضربه‌ای به بدنه محور مقاومت بزنند، لذا با شهادت ایثارگران در راه خدا عظم و اراده رزمندگان مقاومت و مردم ستم‌دیده غزه و لبنان برای ایستادگی در مقابل این سگ وحشی بیشتر و بیشتر خواهد شد.

نماینده مردم اراک، خناب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: جبهه مقاومت علیرغم تمام نداری‌ها و کاستی‌ها بزرگترین داشته‌اش افرادی همچون یحیی سنوار و دیگر رهبران محور مقاومت است که با اتحاد و یکپارچگی مردم مظلوم و مقتدر غزه و لبنان جانشین این شهیدان سریعاً برای ادامه دادن راهشان وارد میدان خواهند شد و مبارزه علیه این غده سرطانی را از سر خواهند گرفت. 

ابراهیمی در خصوص الگوگیری از افراد شاخص ۸ سال دفاع مقدس افزود: این حماسه‌ها و الگوهای شاخص همچون سید حسن نصرالله و یحیی سنوار برگرفته از ایثار، رشادت و جهاد در راه خدا رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس بوده است که مقتدرانه در صف اول میدان علیه دشمن می‌جنگند و جان خود را فدای کشور خود می‌کنند.  

وی تصریح کرد: یحیی سنوار الگوی جاودانگی برای جوانان شد و این الگوی شاخص باعث شد رزمندگان امید تازه‌ای بگیرند و برای ادامه دادن راه شهیدان مقاومت استوار بمانند تا این رژیم خبیث، صفاک، خونخوار و کودک‌کش را نابود کنند.

نماینده مردم اراک، خناب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: شهید یحیی سنوار نمونه بارزی از یک رزمنده بود و خود را یک سرباز می‌دانست و همیشه به دنبال مبارزه و طراحی جنگ را با رژیم صهیونیستی را داشت.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار