رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
سه‌شنبه 1403/08/01 Tuesday - 2024 22 October الثلاثاء ، 19 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-08-01 04:07 شماره خبر : 8956 https://diyareaftab.ir/short/4xl86 0
نماینده مردم خمین در مجلس:

نماینده مردم شهرسان خمین در مجلس شورای جمهوری اسلامی گفت: ایران در حوزه اقتصاد به قدری خودکفا شده است که می‌توان محصولات تولید داخل را با بهترین کیفیت به کشورهای مختلف جهان صادر کرد.

محمد بیات در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ در خصوص اهمیت صادرات گفت: در هفته صادرات، علاوه‌بر ترویج فرهنگ صادرات در میان مردم و قشر صادرکنندگان، از فعالان حوزه اقتصاد تقدیر می‌شود.

وی افزود: هفته صادرات ایران باعث می‌شود مشکلات این حوزه شناخته شده و راهکارهایی در جهت جهش و توسعه این مسئله ارائه شود.

نماینده مردم شهرستان خمین در مجلس شورای جمهوری اسلامی بیان کرد: انتخاب یک هفته از سال به‌عنوان هفته صادرات موجب گسترش تفکر و فرهنگ صادراتی در جامعه می‌شود که جمهوری اسلامی در حوزه صادرات بسیار توانمند بوده و در زمینه‌های مختلف این حوزه باید رشد کند، زیرا یکی از مهترین مسائل کشور حوزه اقتصاد است.

بیات خاطرنشان کرد: کشور ایران در حوزه اقتصاد به قدری خودکفا شده است که می‌توان محصولات تولید داخل را با بهترین کیفیت به کشورهای جهانی صادر کرد، که این نشانگر توانمندی و ایجاد شدن اعتماد به نفس در جوانان ایرانی، در زمینه ساخت، تولید و صادرات است.

وی در خصوص رفع مشکلات حوزه صادرات تصریح کرد: در بحث صادرات باید زیرساخت این موضوع به نحوی طراحی شود که صادرکنندگان از صادرات خود پشیمان نشوند، همچنین شرایط و روند اداری را برایشان سهل و آسان کرد و مشکلاتی که در حوزه صادرات وجود دارد را مرتفع کرد تا بدون هیچ مشکل و گرفتاری صادرات تولیدات داخل به خوبی و کیفیت بالا انجام شود.

نماینده مردم شهرسان خمین در مجلس شورای جمهوری اسلامی بیان کرد: صادرات یکی از عناصر کلیدی و حیاتی در اقتصاد هر کشور به شمار می‌آید که این شاخص نشان‌دهنده قدرت، وضعیت و ظرفیت اقتصادی آن کشور است و هرچه کشور به سمت تولید داخلی و انجام صادرات بیشتر برود، موفق‌تر خواهد بود.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار