رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
سه‌شنبه 1403/08/01 Tuesday - 2024 22 October الثلاثاء ، 19 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-08-01 07:46 شماره خبر : 8965 https://diyareaftab.ir/short/Vp3mP 0
رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان استان مرکزی:

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان استان مرکزی گفت: انجمن اولیا و مربیان باید به‌عنوان پلی بین خانواده و مدرسه عمل کند تا نیاز‌های آموزشی و تربیتی دانش‌آموزان به‌خوبی شناسایی و مرتفع شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«دیار آفتاب»؛ به نقل از نار خبر؛ مهدی براتی‌زاده در آئین گرامیداشت هفته پیوند اولیا و مربیان و تجلیل از انجمن‌های برتر کشوری، استانی و شهرستانی که در سالن اجتماعات حوزه علمیه ساوه برگزار شد؛ گفت: همکاری و تعامل مؤثر بین دانش‌آموزان، مربیان و اولیا می‌تواند نقش بسزایی در بهبود فضای آموزشی و پرورشی مدارس داشته باشد.

وی افزود: انجمن اولیا و مربیان باید به‌عنوان پلی بین خانواده و مدرسه عمل کند تا نیاز‌های آموزشی و تربیتی دانش‌آموزان به‌خوبی شناسایی و مرتفع شود.

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان استان مرکزی بیان کرد: تنها با همکاری نزدیک میان خانواده‌ها و کادر آموزشی می‌توان محیطی مناسب برای رشد و شکوفایی استعداد‌های دانش‌آموزان فراهم کرد.

براتی‌زاده با تأکید بر اصل دما (تعامل دانش‌آموز، مربیان و اولیا) به‌عنوان کلیدی برای موفقیت این تلاش‌ها، خواستار برنامه‌ریزی دقیق و هدفمند در راستای تقویت این تعاملات شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ساوه نیز در این آئین ضمن تأکید بر ارزشمندی جلسه به واسطه حضور اولیای دغدغه‌مند در حوزه تعلیم و تربیت؛ همدلی و تعامل خانواده و مدرسه را از مهم‌ترین پیشران‌های نظام آموزشی دانست.

هم چنین آوانلو عضو شورای آموزش و پرورش استان و نماینده اولیا در شورای انجمن اولیا و مربیان شهرستان گزارش یک ساله عملکرد انجمن اولیا و مربیان شهرستان ساوه را ارائه کرد.


انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار