رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-06-29 14:23 شماره خبر : 7989 https://diyareaftab.ir/short/Nj1XX 0
نماینده سابق مردم تفرش در مجلس:

نماینده سابق مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز کشور یمن در کنار مقاومت قرار گرفته و اگر سایر مسلمانان دنیا هم از این انسجام پیروی کنند به تقویت حمایت و همبستگی از مردم فلسطین منجر می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ محمد حسینی در گفتگو با «فراهان خبر»؛ گفت: استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌المللی با ایجاد تفرقه‌ در طی این سال‌ها بین مسلمانان به خصوص در خاورمیانه برای ایجاد منافع خودشون اقداماتی را انجام دادند که موجب ایجاد تفرقه بین مسلمان شود.

وی افزود: به برکت پیروزی انقلاب اسلامی، نگاه‌ بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی امام خمینی (ره) و همچنین راهبری و رهبری مقام معظم رهبری در بیداری مردم مسلمان در حوزه‌های فرهنگی، شناختی و مقاومت نقش بسزایی داشته است.

 حسینی با اشاره به اهمیت وحدت در فرقه‌های اسلامی بیان کرد: با توجه به تأکید امام (ره) در خصوص ایجاد هفته وحدت بین مسلمان‌ها امروز باید تمام فرقه‌های اسلامی در کنار یکدیگر قرار بگیرند و با اگاهی و بصیرت توطئه‌‌هایی را که دشمن در جهت تفرقه‌افکنی و حرمت‌شکنی بین مسلمان‌ها ایجاد می‌کند را نقش برآب کنند.

نماینده سابق مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی گفت: همچنین توطئه‌های دشمن چه در فضای مجازی چه در ابعاد مختلف در بین کشورها که ما امروز مشاهده می‌کنیم را خنثی کنیم.

وی با بیان اینکه وحدت باید بین مسلمان‌ها در تمام دنیا برقرار شود، افزود: امروز شاهد هستیم که کشور غاصب و کودک‌کش اسرائیل هر روز بر سر مردم مظلوم فلسطین، غزه و یمن عملیات جنگی را انجام می‌دهد و موجب کشته‌شدن و به شهادت‌رسیدن تعداد زیادی از مردم بی‌پناه این منطقه شده است.

حسینی اظهار کرد: این کشتار مردم بی‌گناه توسط رژیم صهیونیستی باعث شکل گرفتن یک انزجار فراوان در بین همه مردمان دنیا از این رژیم غاصب شده است.

مستشار دیوان محاسبات کشور اظهار کرد: امروز نقش مسلمانان در فضای مجازی بر این است که این نگاه انزجار را که در دنیا نسبت به کشور صهیونیست اسرائیل شکل گرفته را رسانه‌ای کنیم و چهره واقعی صهیونیسم را به تمام دنیا نشان دهیم.

وی گفت: این اقدامات رژیم غاصب صهیونیست در کشتار دسته‌جمعی کودکان و همچنین ایجاد محرومیت در ابعاد مختلف از جمله آموزشی، بیمارستانی و خدمات درمانی به مجروحین سبب شده تا در اقصی نقاط دنیا به خصوص در زیر گوش استکبار جهانی آمریکا، دانشگاه‌ها با ایجاد تظاهرات علیه رژیم غاصب و حامیان آنها به پا خیزند.

حسینی افزود: این وحدت و انزجار عمومی که در دنیا نسبت به کشور غاصب و صهیونیسم اتفاق افتاده باعث یک تغییر رفتار در تصمیمات سردمداران صهیونیست شده است‌.

نماینده سابق مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی گفت: حتی در اسرائیل هم خیلی از افراد علیه رژیم حاکم تظاهرات می‌کنند چرا که زندگی بر آنها هم تیره و تار شده در یک ناامنی به سر می‌برند و خواستار ایجاد توقف این جنگ هستند.

وی با بیان اینکه انسجام مسلمانان رمز پیروزی غزه است، افزود: امروز ما می‌بینیم که کشور یمن در کنار مقاومت قرار گرفته و اگر سایر مسلمانان دنیا هم از این انسجام پیروی کنند به تقویت حمایت و همبستگی از مردم فلسطین منجر می‌شود.

حسینی اظهار کرد: امیدواریم با توجه به مصوبات در کنگره و در دادگاه‌های بین‌المللی علیه اسرائیل سبب توقف جنگ در غزه شود و با وحدت و همبستگی مسلمانان می‌توانند به پیروزی و سربلندی دست یابند.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار