رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
پنج‌شنبه 1403/06/29 Thursday - 2024 19 September الخميس ، 16 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-06-28 13:34 شماره خبر : 8062 https://diyareaftab.ir/short/NgKj5 0
رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی:

رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی گفت: می‌خواهیم کسی به‌عنوان استاندار انتخاب شود که بتواند در استان هم یک وفاق را ایجاد کند و هم بتواند باعث تحول در استان باشد.

ولی‌الله بیاتی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ گفت: دولت سیزدهم پایان پیدا کرد و با شیب ملایمی دولت جدید انتخاب شد و الحمدلله رئیس‌جمهور طبق گفته خود دولت وفاق‌ملی را شکل دادند.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی افزود: دولت وفاق‌ملی به تعبیر خود رئیس‌جمهور این است که ما باید از همه ظرفیت‌ها برای پیشبرد اهداف نظام و خدمت به مردم استفاده کنیم.

وی ادامه داد: بنابراین در این وفاق در همه سطوح حتماً از افراد توانمند و از افرادی که برای مردم مؤثر و مفید باشند استفاده خواهد شد.

رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی در خصوص انتخاب استاندار استان مرکزی گفت: انتخاب استاندار هم به عهده‌ی دولت است، یعنی دولت باید انتخاب کند. اما رئیس‌جمهور و وزیر کشور قول داده‌اند که در انتصاب استانداران و مدیران‌کل با مجمع نمایندگان هماهنگی داشته باشند. 

وی افزود: در این مدتی که گذشت با جلسات مختلفی که با وزیر کشور و رئیس‌جمهور داشتیم این موضوع مورد بررسی بود و اکنون هم روند کار به این صورت است که نقطه‌نظر مجمع نمایندگان مردم این است که باید کسی به‌عنوان استاندار مرکزی انتخاب شود که پاسخگوی مردم باشد.

رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی بیان کرد: روالی که در حال انجام است بدین شکل است که ما با دولت هماهنگ هستیم و کمک می‌کنیم که فردی انتخاب شود که تخصص، تعهد، بومی و آشنای به استان باشد. همه اینها در بررسی‌ها به دولت گفته می‌شود.

بیاتی در خصوص اسامی منتشر شده در فضای مجازی در خصوص استاندار مرکزی اظهار کرد: بعضی از افراد در فضای مجازی لیست‌هایی را منتشر می‌کنند و گزینه‌هایی را معرفی می‌کنند که فقط باعث تشویش اذهان عمومی مردم می‌شود و خارج از فرایندی که گفته شده است.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی گفت: سعی ما بر این بود با تیم رئیس جمهور در استان هماهنگ باشیم و نقطه‌نظرات آنها را هم دریافت کرده‌ایم و می‌خواهیم کسی انتخاب شود که بتواند در استان هم یک وفاق را ایجاد کند وهم بتواند باعث تحول در استان باشد.

 

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار