رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
پنج‌شنبه 1403/06/29 Thursday - 2024 19 September الخميس ، 16 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-06-05 04:47 شماره خبر : 7467 https://diyareaftab.ir/short/4koR8 0
فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی:

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: یکی از عرصه‌های مردم‌سالاری دینی، عرصه مردمی کردن اقتصاد است که سپاه روح‌الله در این زمینه کارهای موثری را انجام داده است.

سردار مرتضی عمومهدی، در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ ضمن تقدیر از خدمات و پاسداری از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی خبرنگار گفت: اصحاب رسانه متولیان ایجاد امیدآفرینی در کنار مطالبه‌گری خود هستند و در پیشبرد اهداف نظام اسلامی نقش اساسی دارند.

وی افزود: خبرنگار این توانایی را دارد که با قلم خود حرف مردم را به گوش مسئولان برساند تا فاصله میان مردم و مسئولان کم شده و مسائل و مشکلات جامعه حل و فصل شود.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی بیان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در زمینه‌هایی که مربوط به وجود و حضور مردم است نقش‌آفرینی می‌کند و برای حفظ و حراست از منافع ملی از هیچ تلاشی مضایقه نکرده و نمی‌‌گذارد دشمنان اسلام و این مرز و بوم با دسیسه‌پراکنی چهره‌ی انقلاب اسلامی را خدشه‌دار کنند.

عمومهدی با توجه به بیان شعار سال توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی عنوان کرد: یکی از عرصه‌های مردم‌سالاری دینی، عرصه مردمی کردن اقتصاد است که سپاه روح‌الله در این زمینه کارهای موثری را انجام داده است.

وی اظهار کرد: سپاه، بسیج سازندگی و بسیج اقشار در حوزه اقتصاد مقاومتی میان مردم آموزش‌هایی را قرار می‌دهد و بعد از توانمندسازی آنان در زمینه‌های مختلف، گواهینامه مهارتی به شرکت‌ کنندگان می‌دهد و با اعطای وام و مشاوره آنان را برای تولید محصول و فروش آن آماده می‌کنند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی خاطرنشان کرد: بسیج سازندگی استان مرکزی در حوزه اقتصاد مقاومتی اقداماتی را در حال پیگیری دارد که تا پایان سال به نتیجه خوهد رسید.

عمومهدی تصریح کرد: باید با همکاری و همیاری، فعالیت‌های اقتصادی را گسترش داد و بر موضوع مردمی کردن اقتصاد و تولید بیشتر از قبل تمرکز کرد زیرا قلب تپنده هر ملتی اقتصاد آن است که هرچه پر رونق‌تر و مردمی‌تر باشد، آن جامعه خودکفا و بی‌نیاز از هرگونه وابستگی به دیگران خواهد بود.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار