رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-06-29 14:52 شماره خبر : 8092 https://diyareaftab.ir/short/eGmZG 0
رئیس اوقاف و امور خیریه تفرش خبر داد:

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان تفرش گفت: ۱۸ برنامه در هفته وقف امسال در سطح شهرستان تفرش برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ حجت‌الاسلام محمد کرمی امروز در نشست خبری به‌مناسبت هفته وقف که با حضور جمعی از خبرنگاران و فعالان فضای مجازی تفرش برگزار شد با اشاره به تقارن هفته وقف با میلاد باسعادت حضرت رسول اکرم صلی الله علیه و آله و سلم گفت: پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم اولین واقف در جهان اسلام است که با وقف اموال خویش، این سنته حسنه را در میان سایر مسلمانان جهان گستراند.

 

حجت‌الاسلام کرمی به برگزاری ۱۸ برنامه در هفته وقف امسال در سطح شهرستان اظهار کرد: در این هفته، محفل انس با قرآن کریم با حضور قاری بین المللی قرآن کریم استاد مقدمی، دیدار با مسئولان شهرستان، همایش واقفین، عطر افشانی قبور مطهر شهدای شهرستان، غبار روبی امامزاده محمد علیه‌السلام با حضور مسئولین و مردم انجام می‌شود.

وی با اشاره به اهدای لوازم‌التحریر در هفته وقف بیان کرد: در قالب طرح (مهر تحصیلی) ۱۵۰ بسته به ارزش هر بسته یک میلیون تومان تهیه شده که به ولی نعمتان انقلاب اهدا می‌شود؛ بخشی از هزینه آن از درآمد موقوفات و مابقی آن از طرف خیرین تامین شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان تفرش در خصوص ضرورت ترویج فرهنگ وقف در رسانه‌ها خاطرنشان کرد: رسانه‌ها نقش بی‌بدیلی در فرهنگ سازی، تبلیغ، تشویق و همچنین معرفی آثار و برکات وقف به مردم را دارند.

 

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار